Hva syns dere om navnet

x1x*Peach*

Glad i forumet
Emil Leander?

Jeg har så lyst å bruke dette navnet, om vi får en gutt en gang i fremtiden[:)]

det var et fint navn[:)]

Synes det var fint jeg, Emil er enkelt og greit mens Leander gjør det litt høytidlig med en fin klang.
Har du tenkt til å bruke begge eller kalle han Emil til daglig dersom det skulle bli en gutt?

det var et kjempe fint navn[:D] klinger veldig fint.

ORIGINAL: twinanne

Synes det var fint jeg, Emil er enkelt og greit mens Leander gjør det litt høytidlig med en fin klang.
Har du tenkt til å bruke begge eller kalle han Emil til daglig dersom det skulle bli en gutt?

Blir nok bare Emil[:)]

Men syns det er så fint med 2 navn! Bruker det hele tiden når jeg skriver o.l, men til dagligdags blir det mest på fornavn. Har ei fra før med 2 navn: Maya Emilie[:)]

ORIGINAL: Tutte

ORIGINAL: cile30

det var et kjempe fint navn[:D] klinger veldig fint.

ORIGINAL: Line84

Det var utrolig fint[:)] Navnene klinget på bra sammen![:)]

Takk, vennen[:)]

Emil leander e et fint navn[:D]

Fine navn, men mener man skal være forsiktig med dobbelnavn der andre navnet begynner på samme bokstav som det første slutter på. Kan fort bli Emi Leander eller Emil Eander om du skjønner [;)]

Emil er kjempe tøft navn, synes jeg. Leander litt ukjent... må høre det litt mer, før jeg vet om det klinger bra.

ORIGINAL: Tutte

ORIGINAL: Apple

Jeg liker Emil, men ikke Leander. Dessuten er jeg ikke så glad i dobbeltnavn jeg. Et navn holder i massevis, spesielt hvis det er bare det ene som kommer til å bli brukt. [;)]

Enig med Apple igrunn ang to navn og bare bruke et av de til vanlig...men jeg liker Leander bedre enn Emil[:D]

ORIGINAL: twinanne

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp