Hva syns dere om navnet...

Pinkypie

Glad i forumet
INGRID ??

Vet det er på topp 10 listen, men synes navnet er fint og det er heller ikke så mange som heter det rundt omkring her vi bor :) Vi har et favorittnavn hver, men mitt favorittnavn er visst uaktuelt:/ og hans favorittnavn er ganske greit egentli, men vil ha andre alternativer :)

Storebror heter Sindre :)

Fint navn! Har bare gode assosiasjoner. Hvis det ikke gjør deg noe at det er populært så er det jo greit!

Fint. Jeg hadde ikke brydd meg om det sto på topp ti lista eller ikke. Velger navn jeg liker.

Fint navn:)..
Kjenner mange med det navnet, å alle er hyggelige folk, så har bare gode assosiasjoner også:)

Kan ikke si anna enn helt nydelig! :) jeg er mamma til Ingrid :) har tidlig skrevet et innlegg her om at jenta mi heter Ingrid,men jeg kalte henne lenge for Tallulah :p

Syns det er et fint navn :)

Hadde jeg fått jente hadde det blitt Ingrid som førstenavn faktisk. Syns det er pent, pluss at det går igjen islekten til både meg og mannen (Inger,Ingeborg osv )

Det kom jo på topplista etter prinsesse Ingrid Alexandra ble født; ) Synes det var fint før det også jeg, men jeg kjenner for mange som heter det.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp