Hva syns dere om navnet?

Frk.MammaMor

Elsker forumet
Milla Sofie?? Tror det blir det her.. :)Noen som har andre fine jente navn helst ganske korte med a-ending..?

synest det var fint jeg :) Hadde kansje tatt SofiA istede for SofiE på slutten da :) (og nei, har ingenting med at jenta mi heter Sofia.... hehe)

Zera skrev:
synest det var fint jeg :) Hadde kansje tatt SofiA istede for SofiE på slutten da :) (og nei, har ingenting med at jenta mi heter Sofia.... hehe)

Nei, det ville jeg ikke tatt. Jeg ville hatt Milla Sofie. Men hvis hun hadde hett Mille, så burde det ha blitt Mille Sofia. Synes det krasjer med to a- endelser.. 

elska d =) kjempe fint

OdaM skrev:

Zera skrev:

Nei, det ville jeg ikke tatt. Jeg ville hatt Milla Sofie. Men hvis hun hadde hett Mille, så burde det ha blitt Mille Sofia. Synes det krasjer med to a- endelser.. 

Enig.. Syns Milla Sofia blir litt vel tungt, men absolutt et fint navn..=)

Sofie/Sofia er fint. Milla er dyrenavn for meg....

Kjempefint :)

Liker ikke Milla noe særlig, syns det høres barnslig ut :P 
Men hver sin smak, liker du det så go for it, ikke bry deg om hva andre mener 

Jeg liker Milla kjempe godt . Forbinder det med hun søte jenta i Albert Åberg bøkene. Er ikke så fan av dobbeltnavn men Sofie passet. Er enig med de over at enten må du ha Milla Sofie ellers så må det være Mille Sofia.

Kjempefint navn! Synes også at endingene er finest når det er Milla Sofie, og ikke to a-endinger :)

Synes det var kjempe fint jeg :)

Er ikke så begeistret for Milla.
Sofie er koselig, men ikke et navn jeg ville brukt.

Jeg syns det er fint, men hadde ikke brukt det selv. Liker Sofie gooodt!

Hvis du liker Milla Sofie godt må du bare gå for det. Ingen andre enn deg og bf har rett til å bestemme :)

Back
Topp