hva syns dere om navnene?

*trebarnsmor*

Forelsket i forumet
Sol-Angelica og Erik-Andreas?:)

vil ha ærlige svar:)

*venterNr3** skrev:
Sol-Angelica og Erik-Andreas?:)

vil ha ærlige svar:)

Sol-Angelica likte jeg, Erik-Andreas synes jeg var litt kjedelig, men heller det enn listetoppnavn :p

Sol Angelica syns jeg det er "mange" som heter, veit av i hvert fall 2-3 stk som heter det.

Ripley skrev:
Sol Angelica syns jeg det er "mange" som heter, veit av i hvert fall 2-3 stk som heter det.

oi, jeg har aldri hørt det jeg :)

Sol Angelica er vel fra Sagaen om Isfolket er det ikke?

Synes ingen av navnene er spesielt fine, men er heller ikke særlig glad i dobbeltnavn.

Sol angelika blir kanskje litt vel mye sagaen om isfolket... er det der dere har funnet navnet kanskje?

Håper ikke jeg høres frekk ut nå eller noe, men Sol - Angelica likte jeg ikke! Angelica for seg selv er helt OK da, er vel Sol jeg har litt problemer med:-)

Erik Andreas var kanskje litt kjedelig. Men eg er ikke så fan av "vanlige, gammeldagse" guttenavn...

;-)

Helt ærlig

Synes ikke Sol og Angelica passa sammen. Sol er i og for seg et fin navn, men jeg liker det ikke fordi jeg kjenner ei som er skikkelig bitch som heter det.

Erik og Andreas er fine navn hver for seg

Forresten så passa det ikke med bindestrek på disse navnene heller.

Sol-Angelica er ikke veldig fint syns jeg, Erik-Andreas er helt greit.

Det er trist å vite at det er mange som ikke liker navneforslagene dine, men et pluss for deg som liker det siden det ikke blir mange unger med disse navneforslagene dine :) Det viktigste er hva du selv syns :)

Jeg liker Angelica/Angelika godt, men er ikke vant til Sol selv om det også er fint! :)
Hadde mannen min kommet med det hadde jeg sagt i fra om at jeg ville byttet Angelica/Angelika ut med Aurora :) Sol Aurora :) Psst, hadde ikke brukt bindestrek om jeg var deg.

Erik-Andreas hørtes gammeldags ut, norrønt, majestisk. Tungt å uttale for min del, men OK navn :)

Sol er i fra mamman min og erik er fra bestefaren min og andreas er andre navnet til pappa :)

har lyst å oppkalle etter de men har liksom ikke helt klart å bestemme meg heilt:P

Muskatt skrev:
Sol angelika blir kanskje litt vel mye sagaen om isfolket... er det der dere har funnet navnet kanskje?

Nei ;) mamman min heter sol og jeg har digget angelica siden jeg gikk med førstemann :) Har aldri lest sagaen om isfolket :P

*venterNr3** skrev:
Sol er i fra mamman min og erik er fra bestefaren min og andreas er andre navnet til pappa :)

har lyst å oppkalle etter de men har liksom ikke helt klart å bestemme meg heilt:P

Forståelig :) Er du sammen med barnefaren - hva mener han om disse navnene?

Påskeharen skrev:

*venterNr3** skrev:

er ikke sammen med bf nei. 

*venterNr3** skrev:

Påskeharen skrev:

*venterNr3** skrev:

er ikke sammen med bf nei. 

OK :) Et kupp for deg, fordi jeg og mannen min er uenige om alle navn. *Pes!* :P

Back
Topp