Hva syns dere om hvitt juletre?

froskenkvakk

Forumet er livet
Aprillykke 2016
Vi må bytte ut juletreet vårt iår, og mannen og eldste vil ha hvitt juletre!

Jeg syns det er finest med grønt juletre! Blir så ujulete med hvitt syns jeg, men det er sikkert bare en vane.. Jeg kunne strekt meg til å ha et hvitt juletre på gangen, men da måtte vi hatt to :p et grønt på stua, og hvitt i gangen..

Så hva syns dere om hvite juletrær? :)

Jeg synes helt ærlig det er ganske glorete og ikke etter min smak.

Juletrær er jo grønne, ikke hvite. :P

Vi har hatt falskt juletre noen år, og jeg liker at det ser så ekte ut som mulig. ;)

Syns det er litt tachy :P

Foretrekker grønne ekte, men ser det har kommet mange fine falske nå, men himmel for en pris! :O

Synes også det er litt tacky, haha. Men spørs også på stilen ellers da, her hjemme hadde det sett helt grusomt ut. Men har ei venninne som har det og hos de passer det liksom inn, med stilen og hvordan de er som personer. Hun elsker litt retro og tacky stil, haha, så da funker det.

Synes også juletrær skal være grønne, de er jo det fra naturen sin side, og synes også det blir veldig mye mere jul med grønne trær :)

Syns det er litt tachy :P

Foretrekker grønne ekte, men ser det har kommet mange fine falske nå, men himmel for en pris! :O
Man investerer jo gjerne i et falskt juletre, og sparer inn pengene siden man ikke kjøper nytt ekte hvert år. ;)

Her koster edelgran (som vi pleier å kjøpe) 1000-1500kr. Vi brukte 2000kr på falskt juletre for 5 år siden, de pengene har vi spart inn mange ganger på de årene. :)

Å,nei! :(

Det er vel smak og behag, men personlig ville jeg ikke hatt noe annet enn grønt juletre... Vi har ekte, men mannen ymter litt om falsk... Jeg er ikke helt på gli der enda, men... Finnes mange fine falske nå som ser ekte ut, men da må man jo veldig opp i pris...

Nei, syns nok ikke noe om det.. Vi går for et ekte grønt et altså :)

Vi kjøpte falskt juletre i fjor og falt for et som er grønt i utgangspunktet, men har falsk snø på seg! Google flocked tree :)
Men sånn gjennomkritthvitt tre hadde jeg nok ikke kjøpt. Så Sigurd Storm (ligger på vgtv tror jeg) hadde et, det var fint og gjennomført pynta, og passet inn der det stod. I år har jeg kjøpt et grønt tre også, siden jeg kom over et fint og tett billig et. Så all pynt i hvitt og sølv har havnet på det nye grønne, for det syns ikke så godt på det med snø på. Har det grønne i TV-stua oppe og det andre skal være nede.

Synst dei kvite er kjempe fine. Men det er ingen ting som sier jul da. Det kunne stått fremme hele året. Så her må vi nokk ha grønt :) og vi kjøper alltid ekte. Kan hende eg jukser i år og setter opp falskt siden vi ikkje er hjemme i jula. Men vi får se.
Er verdens kosligeste gård som selger juletree 20 min unna. Og det er blitt tradisjon og gå der og handle :)

Man investerer jo gjerne i et falskt juletre, og sparer inn pengene siden man ikke kjøper nytt ekte hvert år. ;)

Her koster edelgran (som vi pleier å kjøpe) 1000-1500kr. Vi brukte 2000kr på falskt juletre for 5 år siden, de pengene har vi spart inn mange ganger på de årene. :)
Ja da sparer dere det fort inn igjen :)
Vi pleier ikke betale mer enn ca 500 (syns forsåvidt at det er mer enn nok :p) men de trærne jeg likte kostet 8.000kr, men fine var de :)

Ja da sparer dere det fort inn igjen :)
Vi pleier ikke betale mer enn ca 500 (syns forsåvidt at det er mer enn nok :p) men de trærne jeg likte kostet 8.000kr, men fine var de :)
Oi, ja DET er dyrt!!! Man sparer det vel inn, tar bare veldig mange år før pengene er spart inn. :P

Syns i grunn juletrær skal være grønne! Og ekte, men pga allergi så må jeg nok snart investere i et falskt;)
Men Ikke sett hvitt hos noen jeg kjenner så post gjerne bilde hvis det blir det hos deg;)

Syns i grunn juletrær skal være grønne! Og ekte, men pga allergi så må jeg nok snart investere i et falskt;)
Men Ikke sett hvitt hos noen jeg kjenner så post gjerne bilde hvis det blir det hos deg;)

Jeg vil ikke ha ett hvitt et på stua ned, der bestemmer jeg ;) i stua vår hadde det bare blitt fullstendig feil!

1500kr for en juletre???

Tror vi betaler 200kr får vårt jeg.

Vil ikke ha hvit juletre.

Back
Topp