Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja ikke sant. Navn er ikke lett. Har så mange fine jentenavn på lager, men sliter veldig med guttenavn...akkurat som sist.Der er ett fint navn det jentungen min har ett guttenavn med en e på slutten. Aldri egentlig tenkt over at det hører mer ut som ett guttenavn. For meg er det ett rent jentenavn.
Så hyggelig Man forbinder jo ofte navn med noen, og d kan også ødelegge potensielt fine navn..Synes det er fint Kjente ei nydelig jente som het det en gang, så for meg så er det et fint jentenavn
Ja det er santLekkert navn. Dessuten et navn som også er fint på ulike dialekter og språk
Det har jeg ikke hørt før. Så fint. Vil ha et unikt navn, men ikke harry.. De to andre heter noe som ikke alle heter.Må bare si; personlig liker jeg også Fernanda
Gøy at det er flere som liker detDet har vi som jentenavn, hvis det blir en jente, så jeg syns det er veldig fint, og jentete men samtidig tøft!
Ja jeg syns det er så kjedelig med helt vanlige navn... Så har en del bra på listaNydelig navn! Jeg vil også ha noe som ikke «alle» heter.
Ja har hørt at noen gjør det. Jeg tenker på eplerFiiiint! Men jeg tenker bare på klesbutikken.. [emoji173]️
Samme her, men sliter med guttenavn!Ja jeg syns det er så kjedelig med helt vanlige navn... Så har en del bra på lista
Si ifra om du kommer på noen :-DSamme her, men sliter med guttenavn!
Du må gjerne gjøre det samme!Si ifra om du kommer på noen :-D