Hva syns dere om disse (tattoering)??

MariusMamma

Gift med forumet
Kunne tenke meg tattoering - har ingen fra før...så vil ikke ha noe voldsomme greier.
Har funnet de norrøne tegna for stjernetegna for gutta mine:

steinbukk        skytten       jomfruen

Hva syns dere??
Hvor ville dere hatt dem?
Ville dere tatt med f.dato`n også?

Sikkert noen her som har tattis som har noen innvendinger.....

Har også tenkt på 3 stjerner...det var det første som slo meg - en for hver av gutta.
Hva tanker rundt dette??

Veit om ei som har stjernetegn på foten,veldig fint.Syntes ankelen er fint også jeg da.

Likte ideen med stjernene jeg[:)]
Så ville jeg tatt de enten bak på skuldra eller langt nede på leggen(på yttersiden)

ORIGINAL: Snuppelure*

Vel... Jeg liker verken slike tegn eller kinesiske tegn.. Men det er MEG![;)][;)][;)]

Jeg har tatovert underarmen med navnet og f.datoen hennes jeg da[:)]

Men vil du ikke ha navn, så hva med stjerner som du selv sa?[:D]
Med kanskje datoene dems under hver stjerne eller inni?
De trenger jo ikke være så store heller...[:)]

Jeg er litt sær på tatoveringer da...[8D]
Like PENE tatoveringer[:)] F eks noe fin skrift, fint mønster, fin blomst, stjerner, hjerter ol...

Jeg har en rose med tribal rundt på skulderen og den på underarmen som nevnt..
Neste jeg tar nå er en stor en langs toppen av foten og opp langs ankelen.. den har jeg tegnet selv sammen med en som jobber i tattoo studio[:)]

Kanskje du kan få de som jobber der til å gi deg noen forslag? Hvis du sier du f eks vil ha stjerner, så kan du jo se hva de foreslår? Mange flinke designere der ute i landet vårt..[;)][;)][;)]

Siden jeg har tre stykker syns jeg det blir litt voldsom å ta alle navnene.
Tenkte jeg ville ha noe som "sa" at jeg hadde tre barn, og at det ikke ble så mye.
Det å ta dato inni eller under stjerna var jo ogaå en idè[;)]
Få se hva det blir til...

Jeg har 3 tatoos ;) og ikke noen kunne ha fortalt meg hvor ell hvad jeg skulle tatt. Men jeg har en sommerfugl på skulder, mikke mus på leggen og ett keltisk tegn i korsryggen. Har planer om att når jeg er ferdig m barn skal jeg ha navnen i en kul font i nakken. I hvis du syntes disse tegna var kule, you go girl :) jeg syntes det.

Back
Topp