Hva syns dere om disse skoene?

Jeanne84

Flørter med forumet
De er jo ikke vakre akkurat, men en praktisk og ok vinterstøvel? Eller er de bare helt gruuuusomme syns du? Syns du kanskje de er kule?

Få høre ! ( jeg tror nok jeg kjøper de uansett )
http://www.xxl.no/sko/damesko/vinterstoevler/caribou-dame-1040488

Syntes de var fine jeg... Veldig greit å ha skikkelige vintersko som man ikke sliter etter en uke og havner på raua...

De minner meg om stallsko [;)]

Digger de [:D]

ikke min smak. og for å være dønn ærlig så syns jeg sånne er dritstygge [8D]
nå er jeg en veldig skodille person som gjerne skal ha de fineste framfor de mest komfortable og gode da.

Funker veldig bra om du for eksempel jobber i barnehage. Man kan rett og slett ikke bli kald på beina med dem[:-] Men de er fryktelig store og tunge, så ikke noe jeg ville gått rundt "blandt folk" med. Jeg kjøpte Sorel Cumberland i stedet, men har ikke fått teste dem ute enda siden snøen gikk bort. De er litt mindre (men svære likevel[8D]), og tåler mindre kulde - men jeg tenkte at barnehagen sikkert har en mindre kald grense enn 32- (som Cumberland skal tåle), så da hadde det ikke så mye å si[;)]

ORIGINAL: Sunniva snopesyk

De minner meg om stallsko [;)]

ORIGINAL: Jeanne84

De er jo ikke vakre akkurat, men en praktisk og ok vinterstøvel? Eller er de bare helt gruuuusomme syns du? Syns du kanskje de er kule?

Få høre ! ( jeg tror nok jeg kjøper de uansett )
http://www.xxl.no/sko/damesko/vinterstoevler/caribou-dame-1040488

du får deg vaffal en knallgo støvel som holder deg varm [:)] men sorel har en del forskjellige typer ,noen ser ikke så ille ut asså!

Syns ikke at de er dritfine, akkurat, men vurderer noen sånne selv til bhg-bruk.

Her kalles de for "traktorlesbe" sko.

Eg har noen lignende på jobb (barnehage). Bare de er kjøpt på Spar Kjøp. De er tunge, men varme, vanntette og gode.

De er fine nok de[:)] og varme og gode...

Helt greie, gjør vel nytten sin [:)]

ORIGINAL: eplemos

Her kalles de for "traktorlesbe" sko.

Herre, det må hvertfall være noe av det teiteste jeg har hørt.

Jeg er så kjedelig at jeg kjøper praktiske sko, ikke fine[8D]
Og jeg syns dei såg geniale ut[:)]

Faktisk noe av de styggeste vinterskoene jeg har sett[X(]
Sorry [&:]

Langt i fra pene.
Eg hadde nok aldri brukt penger på de. hadde jeg hatt eks en barnehage jobb er de nok en god investering.

ORIGINAL: Leilani

Funker veldig bra om du for eksempel jobber i barnehage. Man kan rett og slett ikke bli kald på beina med dem[:-] Men de er fryktelig store og tunge, så ikke noe jeg ville gått rundt "blandt folk" med. Jeg kjøpte Sorel Cumberland i stedet, men har ikke fått teste dem ute enda siden snøen gikk bort. De er litt mindre (men svære likevel[8D]), og tåler mindre kulde - men jeg tenkte at barnehagen sikkert har en mindre kald grense enn 32- (som Cumberland skal tåle), så da hadde det ikke så mye å si[;)]

disse har jeg også, deeeeilig varme[:)]

jeg har dem! De er i allefall varme. Litt tunge da.
Har andre sko jeg bruker til daglig. Bruker de der når det er veldig kaldt og når jeg er ute med ungene

Back
Topp