Hva syns dere om disse kjolene til bryllup?

FancyPants

Forumet er livet
Jeg skal i bryllup i sommer, invitasjonen sier "pent antrekk".

Jeg sliter litt med å finne ut hva slags kjole jeg skal gå for.  Den skal ikke være svart, hvit eller rød, ikke kortere enn rett over kneet og skal ikke se trashy ut.

Hva syns dere om disse? (kommentarene er mine "tvil") 

1. Kanskje litt trist for et sommerbryllup?
Bubbleroom / H Klänning Marin / Beige Bubbleroom.no

2. I korteste laget?
Sylvester Dress

3. For lys i fargen?

VILA Pomma dress Moonlight/pearls Bubbleroom.no

4. Er den litt "trist" kanskje?

Klänning 95 cm

5. For lys og shiny?
Klänning

Hvis noen har andre alternativer tar jeg gjerne i mot:) Jeg liker maxi-kjoler godt, men finner ingen med det rette mønsteret, f.eks. :p

elsket nr 4....

Jeg likte best de 3 siste.. Hadde kanskje valgt den siste blant disse..  ser for meg et gjennomsiktig sjal til, lange øredobber og liten veske med matchende sko 

Er enig i alle kommentarene dine, og ville hvertfall holdt meg unna de to lyse fargene. Syns den "korte" ferskenrosa passer best i et sommerbryllup.

Likte alle untatt den første.

Men av erfaring, så syns jeg kjolene blir mye kortere på modellene...
De er mye høyere enn meg.. Så hvis du ikke er så veldig høy, så er nok kjolen noen cm lengere enn på bildet.

Jeg likte nr 3. Den er ikke for lys, ser ikke hvit ut i det hele tatt. 

smash skrev:
Likte alle untatt den første.

Men av erfaring, så syns jeg kjolene blir mye kortere på modellene...
De er mye høyere enn meg.. Så hvis du ikke er så veldig høy, så er nok kjolen noen cm lengere enn på bildet.

Det står høyde på modellene, og jeg er ca tre cm lavere enn dem, har ganske kort overkropp i forhold til lengden på beina :p 

Tusen takk for svar alle sammen! Det står nok mellom nr. 2, 3 og 4.
Faren er at jeg vil syns at nr 3 er for lys i virkeligheten..
Kanskje jeg bare skal gå for nummer 2? Den er kanskje ikke for kort?

Jeg vet at dette er et bryllup hvor det nok blir endel trange, korte kjoler, kjenner jeg gjestene rett :p Så jeg kommer uansett unna med den, tror jeg.

Jeg hadde gått for nr 2 :) Syntes den var "mest" sommerbryllup :)

nr. 3 og nr. 5 var for nærme hvit i fargen, ville styrt unna dem. Jeg synes nr. 2 eller 4 :)

Nr. 4 eller 5:-) ikke den øverste i allefall:p men tror selv jeg har gått for nr 4:-)

Nr. 2 :)

Back
Topp