Piper Chapman
Gift med forumet
Nr 1 var bare knall fin .. ble forelsket med en gang!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg giftet meg i denne kjolen fra JkDress.Snorkmaiden skrev:
Veldig fornøyd, bestemte oss for å gifte oss 6 uker før datoen, fikk kjolen 2 uker før, den kostet 1500,-. Det var vinterbryllup (uten snø), så jeg strikket meg en jakke jeg brukte ute. Hadde høye heler under vielsen og lave etter middagen :)
Snorkmaiden skrev:
(fjernes om litt ;)
Kan sende andre om du sender meg en pm med mailadressa di. Jeg er ikke noe "lang kjole jente" så denne var perfekt for meg, også var jeg plutselig gravid midt oppi alt dette ;) Jeg elsker kjolen min!
Jeg får Las Vegas vibber av sånne korte brudekjoler.. De er for all del fine, men syns ikke det er noe BRUDEkjole¤ Martini ¤ skrev:
toneany skrev:
Snorkmaiden skrev:
(fjernes om litt ;)
Kan sende andre om du sender meg en pm med mailadressa di. Jeg er ikke noe "lang kjole jente" så denne var perfekt for meg, også var jeg plutselig gravid midt oppi alt dette ;) Jeg elsker kjolen min!
Takk for titten, den så kjempefin ut! Tar gjerne imot noen flere ja, skal sende deg adressen min. Hvordan syns du kvaliteten var i forhold til det du så for deg fra bildet?
Syns noen av de kjolene derfra ser litt billige ut når de kommer, men din ser jo flott ut på disse bildene! :)
Bestiller du fra jkdress får du en drit fin kjole, vet om så mange som har bestilt derfra og de er akkurat like fine som her hjemme + at du kan få den fine kjolen med lommer sydd med stropper uten at det koster deg mer enn 1 brøkdel av en i NorgeRebecca85 skrev:
toneany skrev:
Bestiller du fra jkdress får du en drit fin kjole, vet om så mange som har bestilt derfra og de er akkurat like fine som her hjemme + at du kan få den fine kjolen med lommer sydd med stropper uten at det koster deg mer enn 1 brøkdel av en i NorgeRebecca85 skrev:
Jeg sendte mail til dem i går med bilder og spurte om det gikk ann å sy skjørtet slik som på den nederste, med overdelen slik som på den over. :p
Hvis de hadde kunnet fått det til, virkelig helt likt, så tror jeg at jeg hadde vært i himmelen.
Snorkmaiden skrev:
toneany skrev:
Jeg sendte mail til dem i går med bilder og spurte om det gikk ann å sy skjørtet slik som på den nederste, med overdelen slik som på den over. :p
Hvis de hadde kunnet fått det til, virkelig helt likt, så tror jeg at jeg hadde vært i himmelen.
Bare et lite tips; dobbeltsjekk at de har skjønt hva du mener, de er IKKE gode på engelsk *hoho...*