Hva syns dere om disse brudekjolene?

Likte den nederste best. 

Jeg likte også den nederste best, utrolig kult med lommer. Det blir stilige bilder. Den øverste så litt billig ut i stoffet, den ville nok ikke jeg valgt.

Jeg bruker også F-cup, og jeg hadde stroppeløs kjole. Fantastisk push-up effekt i selve kjolen.

Snorkmaiden skrev:
Jeg giftet meg i denne kjolen fra JkDress.

Veldig fornøyd, bestemte oss for å gifte oss 6 uker før datoen, fikk kjolen 2 uker før, den kostet 1500,-. Det var vinterbryllup (uten snø), så jeg strikket meg en jakke jeg brukte ute. Hadde høye heler under vielsen og lave etter middagen :)

Den var nydelig, jeg likte blondene på skjørtet kjempegodt, og så fint med det "beltet". 

Har du et bilde av deg i kjolen jeg kan få se?

Gøy med hurtigbryllup da, og jeg likte tanken om å ha en strikket jakke over, 
kanskje jeg skulle spørre svigermor eller farmor om å lage en, som en lang cardiganjakkesak.
Takk for tips. :)

(fjernes om litt ;)

Kan sende andre om du sender meg en pm med mailadressa di. Jeg er ikke noe "lang kjole jente" så denne var perfekt for meg, også var jeg plutselig gravid midt oppi alt dette ;) Jeg elsker kjolen min!

Jeg får Las Vegas vibber av sånne korte brudekjoler.. De er for all del fine, men syns ikke det er noe BRUDEkjole

Snorkmaiden skrev:

(fjernes om litt ;)

Kan sende andre om du sender meg en pm med mailadressa di. Jeg er ikke noe "lang kjole jente" så denne var perfekt for meg, også var jeg plutselig gravid midt oppi alt dette ;) Jeg elsker kjolen min!

Takk for titten, den så kjempefin ut! Tar gjerne imot noen flere ja, skal sende deg adressen min. Hvordan syns du kvaliteten var i forhold til det du så for deg fra bildet? 
Syns noen av de kjolene derfra ser litt billige ut når de kommer, men din ser jo flott ut på disse bildene! :)

¤ Martini ¤ skrev:
Jeg får Las Vegas vibber av sånne korte brudekjoler.. De er for all del fine, men syns ikke det er noe BRUDEkjole

Ser den, men jeg får den følelsen først av sånne kjoler som går til midt på låret. Det er harry, og kommer ikke på talet. Jeg kan gå med på knelengde, men helst skal det være sånn legg-lengde.
Lang kjole er bare ikke meg, og etter å ha sett disse vet jeg at det ikke kommer på tale med sånne lange, det blir bare unaturlig og ikke noe jeg kommer til å føle meg fin i. 

toneany skrev:

Snorkmaiden skrev:

(fjernes om litt ;)

Takk for titten, den så kjempefin ut! Tar gjerne imot noen flere ja, skal sende deg adressen min. Hvordan syns du kvaliteten var i forhold til det du så for deg fra bildet? 
Syns noen av de kjolene derfra ser litt billige ut når de kommer, men din ser jo flott ut på disse bildene! :)

Altså, kjolen er ikke i nærheten av kvaliteten du får på en salong, men man betaler for det man får. Jeg tenkte at kjolen skal jo bare brukes en dag, så det er ikke så farlig om den ikke er i silke osv. Det viktigste er at en er behagelig å ha på seg. Den er i polyester, men jeg synes ikke det synes noe særlig, mest på grunn av blonden som er over hele stoffet. Det som var mest overraskende var at båndet var i rosa, både på min pc og telefon var det mer grå aktig, men det gjorde meg egentlig ingen ting ;)

Jeg var storfornøyd med kjolen, og budsjettet ble hold, ikke minst. (skoene var nesten dyrere enn kjolen..hehe)

Dro forresten i en salong for å prøve en kjole av samme type, for å se om den passet til meg, men de hadde ingen (!) korte kjoler inne... :P

jeg likte best overdelen til kjole 2, den var lekker :)

Bestiller du fra jkdress får du en drit fin kjole, vet om så mange som har bestilt derfra og de er akkurat like fine som her hjemme + at du kan få den fine kjolen med lommer sydd med stropper uten at det koster deg mer enn 1 brøkdel av en i Norge

Rebecca85 skrev:
Bestiller du fra jkdress får du en drit fin kjole, vet om så mange som har bestilt derfra og de er akkurat like fine som her hjemme + at du kan få den fine kjolen med lommer sydd med stropper uten at det koster deg mer enn 1 brøkdel av en i Norge

Jeg sendte mail til dem i går med bilder og spurte om det gikk ann å sy skjørtet slik som på den nederste, med overdelen slik som på den over. :p
Hvis de hadde kunnet fått det til, virkelig helt likt, så tror jeg at jeg hadde vært i himmelen.

toneany skrev:

Rebecca85 skrev:

Jeg sendte mail til dem i går med bilder og spurte om det gikk ann å sy skjørtet slik som på den nederste, med overdelen slik som på den over. :p
Hvis de hadde kunnet fått det til, virkelig helt likt, så tror jeg at jeg hadde vært i himmelen.

Bare et lite tips; dobbeltsjekk at de har skjønt hva du mener, de er IKKE gode på engelsk *hoho...*

Snorkmaiden skrev:

toneany skrev:

Rebecca85 skrev:

Bare et lite tips; dobbeltsjekk at de har skjønt hva du mener, de er IKKE gode på engelsk *hoho...*

Så nesten det på det som står på siden deres, men jeg kommer til å evt. be om skisse eller noe, så jeg vet at det blir riktig. 

Back
Topp