hva syns dere om dette???

Søøtnoos

Elsker forumet
jeg er hjemme med leo i dag fordi han har diare... og de vil ikke at han skal være i bhg da fordi det er så smittefarlig!(?) men jeg er bedt ut på avskjedsmiddag med den gamle sjefen min på den gamle jobbe(ikke den nåværende) kan jeg dra dit hvis jeg er hjemme med sykt barn??? eller blir det dumt??(leo får farmor som barnepike da)

jeg hadde nok ikke gjort det. er jeg hjemme med sykt barn, så er jeg hjemme med sykt barn.

Hvis avskjeden er i kveld kan du det syns jeg. Det er barnet som er sykt, ikke du. At du må være hjemme med ham på dagtid betyr ikke at du ikke har noen til å være hos ham på etterm/kveld...

ORIGINAL: Angelico

Hvis avskjeden er i kveld kan du det syns jeg. Det er barnet som er sykt, ikke du. At du må være hjemme med ham på dagtid betyr ikke at du ikke har noen til å være hos ham på etterm/kveld...

enig [:)]

ORIGINAL: Tinkers :P

jeg ser ikke på diare som spesiel sykdom. barnet er jo fin ellers. værre om barnet hadde feber og er slapp. da vil vel ungen ha mamma i nærheten også.

jeg kunne fint lånt bort ungen min om det bare va diare.

jeg også-det skal jeg love deg![:D][:D][:D][8D]

Jeg hadde dratt!! Ser ikke hvorfor du ikke kan det.

Det er barne ditt som er sykt og ikke du, så jeg ser ingen grunn for ikke og dra[:D]

ja det synes jeg du kan, det er jo ikke du som er syk. Dersom du har noen du stoler på som kan passe så ser jeg ikke at det er et problem

ORIGINAL: Tinkers :P

jeg ser ikke på diare som spesiel sykdom. barnet er jo fin ellers. værre om barnet hadde feber og er slapp. da vil vel ungen ha mamma i nærheten også.

jeg kunne fint lånt bort ungen min om det bare va diare.

Enig.[:)]

Back
Topp