hva syns dere om dette

lille iskaffe

Forumet er livet
Snuppa har vært syk i 3 dager nå så jeg har vært hjemme med henne. i dag er hun endelig feberfri(hadde feber i natt)Vil ha henne hjemme fra bhg siden feberen har ligget på 39.8 i 3 dager. MEN, jeg har sååå lyst tilm å gå ut i det fine været og tenkte kanskje at jeg skulle gå en tur med henne da hun sover i vogna etterpå.Men arbeidsplassen min er ikke langt unna så det KAN hende at noen ser meg hvis de er ute å kjører eller noe. Tenker at kanskje de syns det er teit at jeg er ute med henne og ikke er på jobb....?? eller???

Eg har ofte vore ute med min eldste sjølv om han har feber. Dvs, ikkje ute for å leike, men har trilla tur i vogna. Så lenge han ikkje fryser tenker eg at han kan ha godt av litt frisk luft. Dessuten er det vel sånn at barna skal vere heime ein feberfri dag før dei får komme i bhg (iallefall her), og det må jo vere lov å ta med ein frisk unge ut [:)]

ORIGINAL: Mylady

Huff... vanskelig den der synes jeg[&:]
Personlig hadde jeg forstått at du ville tatt det med ro med henne, men luftet dere litt... men man vet jo aldri hva andre mener...

Kan du ikke kjøre et sted og ta vogn med? Litt styr det da men...

signerer

Ta deg en tur og kos deg du[;)] Hu skal jo også ha en 'hviledag' hjemme etter feber, så kle henne godt etter forholda og kos dere i det fine være[:D][:D]

Go fredda[:D][;)]

Back
Topp