Hva syns dere om dette?

• Trådstarter Trådstarter Usikker
  • Opprettet Opprettet
Om butikken så hadde hatt vognen inne hadde jeg kjøpt den der det er billigst.
Som vognkjøper er du privatperson og forbruker, og kan ikke butikken du tilfeldigvis jobber i konkurrere på prisen så taper du jo bare penger på å kjøpe den der.

Hadde handlet akkurat den vognen jeg ville, hvor jeg ville. Da jeg var på barnas hus forrige uke og spurte om å få se på en vogn sa dama at de ikke hadde plass til å ha alle vognene ute på utstilling, men 2 min med bil fra den butikken ligger babyshop, og der har de en på utstilling, så hun sendte meg dit. Det er jo smak og behag hva man trenger og vil ha, pluss at dere er vel to i valget av vogn også? Så kanskje han/hun andre i forholdet heller vil ha den vognen din arbeidsplass ikke fører. Eller så kan det være at du hadde fått den av noen. Det har jo ingen noe med. Jeg ville ikke brydd meg, eller blandet meg om jeg var en kollega heller. Hadde nok bare spurt om du var fornøyd med vognen og gratulert deg med den lille. Synes det er så dumt at alle tenker på hva alle andre skal tenke om sine valg.

Kjøp den vognen du ønsker, uavhengig av om den er kjøpt hos en kokurrent eller ei. Så lenge butikken du jobber i ikke fører vognen, er det overhodet ikke noe å snakke om spør du meg :).

Hvis man jobber på HM og har lyst på en Levisbukse må man da vel kunne kjøpe det?

Det er ikke din feil at butikken du jobber på ikke fører det merket du vil ha :) Gå og kjøp den du!

Back
Topp