Hva syns dere om dette navnet?

pusi82

Gift med forumet
Vi har kommet frem til at hvis vi får ei jente skal hun hete Linea Isabella![:D]

Men vi har ikke funnet noe guttenavn som helst, noen som har forslag?[8|]

vi har tenkt på Mari-Linea det blir jente, virker som linea blir ett populært... har heller ikke peiling på guttenavn, blir aldri enige der. Vanskelig altså[:D]

ORIGINAL: ^Elize^

Hos oss står det mellom Alva og Linea evt Alva Linea..Har herved tatt patent på det[:D] Det som er litt gøy var at vi også snakket om Linea Isabell.. og det er jo nesten likt.. Så jeg liker det kjempegodt!!!

Så gøy hehe [:D]

Har et navn selv som det skjelden er noen som skriver rett, heter vivian, men det er skjelden det er stava rett, men bryr meg ikke om det. Om det blir Linea med en eller to n får vi se etterhver, men isabella blir det uansett, det er ett navn jeg har likt i alle år!
Men takk for tipset

Det er jo det ^Elize^, enig med deg der!

her var det høy linnea/linea-faktor!!
jentenavn er det eneste vi er sikker på, og det skal være XXX linnea. det første er fra min manns afrikanske side og vil ikke røpe det enda. men det kan altså bli maaaaaaaaaaaange novemberjenter som heter linnea![:)]

synes navnet var kjempefint jeg..hvis vi får ei jente skal ho hete madeleine isabell tror jeg..skal iallfall ha madeleine...det har gubben bestemt...(var med på det jeg og da..he he)
guttenavn har vi ikke peiling på,men jeg liker aleksander veldig godt..

Merkelig nok tenkte jeg på Linnea allerede da jeg fikk den første jenta, men tilfeldigheter gjorde at det ble Elisabeth isteden....derfor har jeg lurt litt på å vurdere det nå..om jeg får en jente.. Da blir det isåfall Linnea først å så ett annet etterpå..vi har lyst å kalle opp noen så da blir det i den sammenheng.. Guttenavn har jeg ikke tenkt på enda, for jeg er litt oppsatt på at jeg ønsker meg en jente da....

Hva med Sebastian?
eller Dan-Aleksander
Emil
Stig Atle

Etter vi var på ultralyd fant vi ut at hvis det blir gutt blir det Casper! [;)]

Back
Topp