Hva syns dere om dette huset?*finnlink* NY LINK

det var mye furu der iallefall[8D] men selve huset i seg selv var fint![:)]

Fint hus... Men for en malejobb dere får!!! både innvendig og utvendig[&:] Synes også veranda-rekkverkene var litt stygge / rare...

Med litt egeninnsats blir det fint der[:)]

ORIGINAL: 160306

det var mye furu der iallefall[8D] men selve huset i seg selv var fint![:)]

nja altfor mye furu for min smak![:-]

Dyrt. [8D]

ORIGINAL: ellaumbrella

Dyrt. [8D]

Se i første innlegg en gang til-- [8D]

Alt for mye furu etter min smak,hadde aldri betalt så mye for et hus som var så stygt inni!

ORIGINAL: BMWtøsa

Alt for mye furu etter min smak,hadde aldri betalt så mye for et hus som var så stygt inni!

Nei, også var det innebygd.. Så ikke det før etter jeg hadde posta innlegget..

Jeg hadde aldri brukt så mye penger på den furuskogen[8D] Hadde fått totalt angst av å bo der, selv om vi hadde pusset opp etterhvert. Det er ikke akkurat en rent liten jobb å male alle de veggene heller! Det andre huset var superfint! Skikkelig min smak[;)] Hadde jeg valget (og pengene), så hadde jeg definitivt gått for det siste du la ut!!!

Det "nye" huset var mer min smak! Kjempefint, fin utsikt! Hadde gått for det om dere får det til økonomisk!

det hva fint (nr 2) men nesten 5 millioner?![8|]

Dyrere[:D] Men det va kjempefint da.. Omtrent like mye som vi har i lån.. Kordan skal dåkker få fiksa d? Kausjonista? Btw koffør slafselarve?:p

ORIGINAL: karinm

I Tromsø, vet du.. Det er dyrt..

ORIGINAL: karinm

Det jeg synes er merkelig i sånne tråder som dette, er folk som skal legge seg opp i hva det koster. Visst man har råd, hva er problemet da liksom??

Dyrere[:D] Men det va kjempefint da.. Omtrent like mye som vi har i lån.. Kordan skal dåkker få fiksa d? Kausjonista? Btw koffør slafselarve?:p

Æ vil ikkje si ka vi ska gjøre i tilfelle nån kopiere ideen å snatche det foran nesen på oss.. [8D] Foreldran vårs stille med egenkapital puss at vi har en god del kapital og sikkerhet sjøl..
Jo, Slafselarve fordi æ sku lage nytt nick, også så æ boka om "Lille larven aldri mett" på golvet.. [8D] Æ blei så inspirert. Æ e jo snart på str med ei gjennomsnittlig, norsk ku, så..

ORIGINAL: Slafselarve

Æ vil ikkje si ka vi ska gjøre i tilfelle nån kopiere ideen å snatche det foran nesen på oss.. [8D] Foreldran vårs stille med egenkapital puss at vi har en god del kapital og sikkerhet sjøl..
Jo, Slafselarve fordi æ sku lage nytt nick, også så æ boka om "Lille larven aldri mett" på golvet.. [8D] Æ blei så inspirert. Æ e jo snart på str med ei gjennomsnittlig, norsk ku, så..

Send mæ pm[:D] spent på om vi har gjort nåkka ala det samme...

ORIGINAL: Malee

Fint hus... Men for en malejobb dere får!!! både innvendig og utvendig[&:] Synes også veranda-rekkverkene var litt stygge / rare...

Med litt egeninnsats blir det fint der[:)]

hmmm..så ikke no som trengte maling jeg!

nydelig hus..[:D]

Åhh, det var et stooort og fint hus gitt!!!  *drømme*
Håper dere får kjøpt det!!

Back
Topp