Hva syns dere om denne?

Knerten3

Glad i forumet
@coracorbabywraps på insta?
De er ergonomiske. Dere som har peil på bæresjal.
Jeg får et sånt i spons på insta, og håper d er enkelt å ta av og på! D er viktig :)
 
Ser ut som et helt vanlig elastisk sjal var veldig fine! Kanskje jeg skulle prøvd et sånt her også i starten, sist gikk jeg rett på vevd sjal.

Anbefaler å melde seg inn i Norsk Bæregruppe på facebook, der kan man lese litt om de forskjellige typene sjal og produsenter.

Og et lite obs! Står at de tåler opp til 12 kg men elastiske sjal begynner ofte å sige veldig og bli ubehagelig rundt 6kg
 
Ser ut som et helt vanlig elastisk sjal var veldig fine! Kanskje jeg skulle prøvd et sånt her også i starten, sist gikk jeg rett på vevd sjal.

Anbefaler å melde seg inn i Norsk Bæregruppe på facebook, der kan man lese litt om de forskjellige typene sjal og produsenter.

Og et lite obs! Står at de tåler opp til 12 kg men elastiske sjal begynner ofte å sige veldig og bli ubehagelig rundt 6kg

Aha da skal jeg melde meg inn der. Veldig fint å få andre sine erfaringer før man tar et valg. Tenker at d må være behagelig å ha på. Baby må ligge godt og d må være raskt/enkelt å ta på
Syns 12 kg hørtes mye ut ja..
 
Back
Topp