Hva syns dere om Celine Andrea?

*BekkUlf*

Forumet er livet
Vi har tenkt å kalle den lille for Celine Andrea. Skulle egentlig bare ha Celine,men tenkte så på å gjøre det litt mer "spesielt" Så vi ble enig om Andrea, Faren til den lille heter Remi Andre,så det bli på en måte "oppkalling" etter far. Men klinger det bra?? Takk for alle svar[:D]

Måtte smake på det noen ganger. Syns det ble litt tungt først, men når jeg bare hadde sagt det noen ganger var det ikke så tundt lenger.Og koselig å kalle opp etter faren!

ORIGINAL: Stinei

Måtte smake på det noen ganger. Syns det ble litt tungt først, men når jeg bare hadde sagt det noen ganger var det ikke så tundt lenger.Og koselig å kalle opp etter faren!

Bare Celine eller aller helst bare Andrea syns jeg da.

ORIGINAL: Apple

Synes det blir for tungt med disse to navnene sammen jeg. Men fine hver for seg.

jeg liker det [:)] Syntes dere skal gå for det

Synes det blir for tungt med disse to navnene sammen jeg. Men fine hver for seg.

ORIGINAL: titatita

Bare Celine eller aller helst bare Andrea syns jeg da.

enig med deg jeg.. syns det ble litt tungt, begge navnene er så "store" eller det er så navn navn.. hehe... skjønner[8|] men liker begge navnene, men ikke sammen!

Kjempefine navn begge to, og fine i lag[;)] Gå for det!!

Jeg ville gått for bare et av navnene [:D]

Back
Topp