Hva syns dere om bildene?

Wow. Hun var nydelig! Men enig med deg. Tro om hun får leke slik som andre barn eller om hun bare jobber.

Wow, for ei nydelig jente :) Jeg tenker at så lenge hun får være et barn i tillegg til denne jobben og at hun liker å holde på med det, så er det greit :) Var jo egentlig bare det øverste bildet som hadde en typisk voksen positur, så jeg reagerer ikke noe veldig på bildene egentlig :)

Litt usikker på hva jeg syns.
Tenker at jo ja så lenge det er på barnas premisser så greit nok. Men når man ser på dokumentarer om lignende så kan man jo begynne å lure litt ..

Det øverste var vel det bilde som var mest voksent, ellers ser jeg ikke noe galt med de. En flott jente :)

Nydelig jente! Men det nederste bilde? Får frysninger.... Det var bare trist :(

Joda, hun var en utrolig vakker jente, og bildene var nydelige, det er det ingen tvil om. Da med unntatt av det siste, det likte jeg ikke i det hele tatt!

Men jeg er veldig skeptisk til at barn skal jobbe som modeller osv. Er også egentlig veldig negativt innstilt mot barneskuespillere og i det hele tatt, alle typer barnearbeid. En jobb eller to i løpet av oppveksten er en ting, men å vokse opp som en liten arbeider på den måten, at foreldrene velger at barnet skal bli kjendis og i det hele tatt, det syns jeg det er rart at folk gjør. Jeg syns ikke barn bør være med på slikt som Norske Talenter og Idol heller.

Bedre dette enn Little Miss America opplegget synes jeg. Bildene var fine, jenta nydelig. Men det er jo et miljø å utsette en 6-åring for..

Joda, hun var en utrolig vakker jente, og bildene var nydelige, det er det ingen tvil om. Da med unntatt av det siste, det likte jeg ikke i det hele tatt!

Men jeg er veldig skeptisk til at barn skal jobbe som modeller osv. Er også egentlig veldig negativt innstilt mot barneskuespillere og i det hele tatt, alle typer barnearbeid. En jobb eller to i løpet av oppveksten er en ting, men å vokse opp som en liten arbeider på den måten, at foreldrene velger at barnet skal bli kjendis og i det hele tatt, det syns jeg det er rart at folk gjør. Jeg syns ikke barn bør være med på slikt som Norske Talenter og Idol heller.
akkurat det jeg tenkte på når jeg så på bildene!
er jo nok av de som bli berømte som barn og som det ikke går så bra med nå av ulike triste grunner!

Nydelig jente og nydelige bilder :)

Enig med deg. Jeg syns ikke noe om å dra barn inn i voksenverden for tidlig, men det virker som om det er den veien samfunnet går... :(

Får ikke opp alle bildene jeg:(

Mye retusjering også vil jeg tro!

Sannsynligvis. Men som mamma hadde jeg ikke likt det i det hele tatt, men det er kanskje ikke så mye man får gjort med det når hun ser ut som hun gjør. Hun har jo et veldig modent ansikt, og hun kan absolutt å posere.

Sannsynligvis. Men som mamma hadde jeg ikke likt det i det hele tatt, men det er kanskje ikke så mye man får gjort med det når hun ser ut som hun gjør. Hun har jo et veldig modent ansikt, og hun kan absolutt å posere.

Ja, jeg vil nesten si "dessverre har hun det". Jeg hadde aldri tillatt det i hvert fall.

Vakker jente ja. Men hun er dollet opp til å se voksen ut og DET er jeg mostander av!

En 6-åring som ser ut som om hun er 20? Nei takk! Synes bare hun ser trist ut stakkar :(

Står at hun er en "perfect beauty" men det synes jeg jo mitt barn også er :)

Back
Topp