V Vand Forumet er livet 5 Apr 2011 #1 jeg får barn (7-8-9-10-11 år gamle) slettet fra facebook..... Det er 13 års aldersgrense! Unger jeg kjenner altså!
jeg får barn (7-8-9-10-11 år gamle) slettet fra facebook..... Det er 13 års aldersgrense! Unger jeg kjenner altså!
Anis Gift med forumet 5 Apr 2011 #2 Syns det er bra jeg! En kan komme innpå masse sterke saker via facebook..ingen plass for unger er min mening[:)]
Syns det er bra jeg! En kan komme innpå masse sterke saker via facebook..ingen plass for unger er min mening[:)]
V Vand Forumet er livet 5 Apr 2011 #3 ORIGINAL: Anis Syns det er bra jeg! En kan komme innpå masse sterke saker via facebook..ingen plass for unger er min mening[:)] Har nettopp rapportert to nabounger[8D] Jeg er veldig enig med deg! [:)]
ORIGINAL: Anis Syns det er bra jeg! En kan komme innpå masse sterke saker via facebook..ingen plass for unger er min mening[:)] Har nettopp rapportert to nabounger[8D] Jeg er veldig enig med deg! [:)]
TauZa Forumet er livet 5 Apr 2011 #4 skikkelig god nabokjerring[:)] jeg har sladra til en mor om at dattra hadde åpen profil[;)]
Tovvar Glad i forumet 6 Apr 2011 #5 ORIGINAL: Anis Syns det er bra jeg! En kan komme innpå masse sterke saker via facebook..ingen plass for unger er min mening[:)]
ORIGINAL: Anis Syns det er bra jeg! En kan komme innpå masse sterke saker via facebook..ingen plass for unger er min mening[:)]
M *MissMe* Gift med forumet 6 Apr 2011 #6 Helt topp!!!![:D][:D] Barn har ingenting på facebook å gjøre[>:][>:] Kunne selv tenkt meg å sladre på noen, men det blir vel full krig...[&:]
Helt topp!!!![:D][:D] Barn har ingenting på facebook å gjøre[>:][>:] Kunne selv tenkt meg å sladre på noen, men det blir vel full krig...[&:]
C chrichri Forumet er livet 6 Apr 2011 #7 [;)] godt å se at noen voksne tr å ta ansvar [:)] tommel opp[:)]
S shorty86 Gift med forumet 6 Apr 2011 #8 ORIGINAL: chrichri [;)] godt å se at noen voksne tr å ta ansvar [:)] tommel opp[:)] ville gjort det samme selv..[;)]
ORIGINAL: chrichri [;)] godt å se at noen voksne tr å ta ansvar [:)] tommel opp[:)] ville gjort det samme selv..[;)]
Lene1986 Forumet er livet 6 Apr 2011 #10 ORIGINAL: Anis Syns det er bra jeg! En kan komme innpå masse sterke saker via facebook..ingen plass for unger er min mening[:)] Enig!
ORIGINAL: Anis Syns det er bra jeg! En kan komme innpå masse sterke saker via facebook..ingen plass for unger er min mening[:)] Enig!