hva syns dere om at

¤Woolfmother¤

Forumet er livet
mor og far som har hatt vanskeligheter i forholdet finner tilbake til hverandre etter litt over et år MEN bor hver for seg og ikke sier til ungene at de er kjærester igjen før de VET at det funker denne gangen?

ORIGINAL: **vimsa**

synes det høres fornuftig ut[:)][:)]

mhm. selv om det var veldig urolig rundt dem?
VELDIG!? [&:][:o]

folk kan faktisk forandre seg med litt hjelp...

Fornuftig.

Men om det helt hypotetisk sett skulle vært deg, så hadde det vært enda lurere å få forandringer først, og så etterpå det du sa.[:-]

ORIGINAL: smartass

Fornuftig.

Men om det helt hypotetisk sett skulle vært deg, så hadde det vært enda lurere å få forandringer først, og så etterpå det du sa.[:-]

hvis det rent hypotetsik skulle gjelde meg og forandringene på en måte hadde vært reelle så hadde det jo gått an å prøve![8D] I allefall litt sånn i smug da[:-]

[:)]

Sign.
Mamma og pappa gjorde det, de skilte seg i 1976 og prøvde å ble sammen igjen i 87/88..Men det funket desverre ikke for de..[:'(]

Men vet om andre hvor de gikk fra hverandre og var fra hverandre i mangen år,men idag er de gift..
Så ja det går ann[:D]

ORIGINAL: ¤Woolfmother¤

Fornuftig.

hvis det rent hypotetsik skulle gjelde meg og forandringene på en måte hadde vært reelle så hadde det jo gått an å prøve![8D] I allefall litt sånn i smug da[:-]

Jepp[:)]

Sånn rent hypotetisk altså.[8D] Hvis du føler du er sterk nok til å tåle en evt. skuffelse.[X(]

ORIGINAL: ¤Woolfmother¤

Fornuftig.

Jepp[:)]

Sånn rent hypotetisk altså.[8D] Hvis du føler du er sterk nok til å tåle en evt. skuffelse.[X(]

for det er jo mere det dèt går på! men det hadde jo vært sånn rent hypotetisk altså, det er ijaffal ikke meg det er snakk om![8D]

[:)][:)][:)]

Høres helt fint ut, men at man bruker lang tid på å evnt ta det lenger enn noe som felles unge finner ut av...
Hvis man etterhvert finner ut at det er noe å satse på vil jo det være positivt for alle parter?!

Back
Topp