Hva syns dere om å ta med søster på 3D ultralyd? HJELP

Mphljb

Flørter med forumet
hei

Jeg har en stedatter på 7 år. Hun bor desverre ett godt stykke unna oss, men kommer nå på en weekend tur denne helgen. Jeg syns først det virket som en god ide å ta henne med på 3D ultralyden vi skal ha nå til fredagen (er da 29 uker på vei). Har vært på 3 andre "vanlige" ultralyder før det og er ganske sikker på at alt er i orden med den lille i magen. *håpe håpe*

Hva syns dere? Jeg syns det var en god ide for å involvere henne litt mer i storesøster rollen.. men har fått noen negative innspill tilbake på at hun kan bli sjalu og eventuelt ødelegge den fine oppøevelsen jeg og min samboer ønsker. Andre syns det er risikabelt tilfellet noe uvanlig blir funnet med forsteret, og jeg skjønner den..

men timen er nå til fredagen.. skal jeg avbestille eller ikke? Hva syns dere?

Innerst inne så har jeg lyst til å ha henne med... Har ingen søsken selv og har så lyst til at disse to skal få en nærmest mulig forhold på tross av aldersforskjell, distanse og ulik mor

uff... føler meg mellom barken og ve'en her *smil*
 
Hmmm har ingen unger selv så jeg er kanskje ikke den beste å ta råd fra, men jeg syntes du skal ta henne med. Dere vet vel hvordan personligheten til stesøsteren er og om det er ingenting som skulle tilsi at hun skulle bli sjalu og ødelegge, så er nok sjansene minimale for at det skulle skje. Går jo ann å snakke med henne, høre hva hun vil og mener, og snakke med henne om hva som det går utpå o.l.

Uansett hva du velger, LYKKE TIL. Var selv på 3d ultralyd i går, og det var kjempespennende. Om du skal på Majortuaklinikken er legen der veldig alright.
 
Jeg synes du skal ta henne med. Jeg tror hun vil føle at hun også er en del av det hele.
 
Jeg synes også hun skal få bli med.
Må være kjempeartig å få være med på noe slik! Hun blir jo storesøster!
Tror faktisk det å få være med, hjelper å få bort eventuell sjalusi. For da er hun en del av det.
Har også ei stedatter på 7 år, og hun er stolt og flink støresøster, selv om hun krever sin del av oppmerksomheten.. [;)]

Og om det skulle være noe uvanlig med fosteret, sier de ikke det foran henne. Men du har jo hatt ultralyder før, så da er jo alt i skjønneste orden!! [:D]

Lykke til!
 
Jeg ville også tatt henne med....det er noe stort å bli storesøster og få være med å se kan det blir enda mer virkelig....Lykke til hvertfall uansett hva dere gjør[:D]
 
Så lenge du har vært på vanlig og fått vite at alt er bra hadde jeg tatt henne med.
Hadde vært litt anerledes hvis det var første gang.
 
jeg ville også hatt henne med...det er sikkert kjempe stas for en 7åring som skal bli store søster.garantert noe hun kommer til å huske for resten av livet[:)]
 
Back
Topp