Hva syns dere?? (Julekort)

Lykkeliten ;)

Gift med forumet
 Hva syns dere om dette som julekortbilde?? enste som var dumt det var at Malin ikke smilte... Vi tok mange bilder, men selfølgelig de Malin smilte så pent på der var ikke Andreas (sambos sønn) bra på og omvendt...[&:] Gjør det noe???

Jeg syns det var et veldig fint bilde, og jeg syns da ikke det gjorde noe at ikke Malin smiler, var fin likevel [:)] Slår meg at hun har forandret seg masse siden hun var liten ert [:)] Blitt mer og mer lik deg syns jeg [:)]

ORIGINAL: Tusull

ORIGINAL: Jaggumeg

Jeg syns det var et veldig fint bilde, og jeg syns da ikke det gjorde noe at ikke Malin smiler, var fin likevel [:)] Slår meg at hun har forandret seg masse siden hun var liten ert [:)] Blitt mer og mer lik deg syns jeg [:)]

SIGNERER!![;)]
Også pass nå på så det høyet ikke tar fyr da!!!! [:o]

Vet du, jeg tenkte akkurat samme tanken

ORIGINAL: Tusull

SIGNERER!![;)]
Også pass nå på så det høyet ikke tar fyr da!!!! [:o]

Vet du, jeg tenkte akkurat samme tanken
Ja jeg også da jeg så bilde hehehe!!!!![:D] Kan legge ut noen flere i morgen å lage en avstemning [:)] Natta!!!

Gleder meg . Goooood natta ludrien og sooooov godt 

Back
Topp