hva syns dere Amelia skal ha på hos fotografen?

Kantarella

Elsker forumet
❤️Mailykke 2022❤️
Amelia skal til fotograf i morgen, og jeg klarer ikke bestemme meg for hva hun skal ha på.....[&:]

har tenkt på:

hvit tights med blonder og hvit "tunika" til (tror det egentlig er en litt lang genser som går litt ut neders)
hvit tights med blonder og mørkelilla tunika til
bare hvit langarma body
bare dongri-snekkerbukse
brun kjole med noen få striper nederst

tror også vi skal ta noen bilder i bare bleia eller naken...

eventulet noen andre gode klesstips tas imot med takk[:D][:D]

Vi tok bare naken bilder vi, for det er jo sånn typiske barnebilder. Jeg hadde engentlig tenkt å få han fotografert i dåpskjolen sin, men siden han ble så fort stor å at han ikke likte den noe særlig så så jeg ikke noe råd ferr å krangle med han inne på studioet. Hm.. Hva favoritt klærne dine? Eller bunad? Eller snekkerbukse uten skjorte/trøye innom? Det synes jeg er søtt [:)]

Ville ha snevra valget inn til dette, i tillegg til bleie/naken bilder:

hvit tights med blonder og mørkelilla tunika til
brun kjole med noen få striper nederst

Hva slags bilder/ bakgrunn skal det være da? Hvis det er sånne mer moderne bilder med hvit bakgrunn, må dere ikke ha på henne hvite klær iallfall, for da vil hun gå i ett med bakgrunnen;-) Hvis det ikke er hvit bakgrunn syns jeg det hørtes fint ut med hvit tights og lille tunika, eller kjole.

Jeg synes det er veldig fint med nakenbilder på saueskinn. Og gjerne ha på et smykke [;)]

Og så synes jeg det høres veldig fint ut med enten bare den kjolen eller snekkerbuksa. (Og kanskje smykke)

Var det forresten lang bestillingstid før dere fikk time hos fotografen?

ORIGINAL: heioghopp

Jeg synes det er veldig fint med nakenbilder på saueskinn. Og gjerne ha på et smykke [;)]

Og så synes jeg det høres veldig fint ut med enten bare den kjolen eller snekkerbuksa. (Og kanskje smykke)

Var det forresten lang bestillingstid før dere fikk time hos fotografen?

nei, ikke for meg.. det som er saken er at jeg for noen uker siden ble kjent med ei jente som jobber som fotograflærling gjennom ei veninne. hun skal ta fagbrevet nå i september og lurte på om hun kanskje kunne bruke Amelia i fagprøven. så i morgen skal vi ta noen bilder for å se hvordan Amelia "funker foran kamera" og da får jeg alle bildene som takk for hjelpa[:)]

kjempekoselig jente som virker utrolig flink[:)] er forresten på studio G vi skal ta bildene..

og takk for tips om smykke!! det hadde jeg glemt!!! er jo bare sååå fint!![:)][:)][:)]

ORIGINAL: adelheidrr

ska ta bilder av snupp på fredag og jeg har tenkt til og et bilde med en gul og hvit enkel kjole, skuldertropper på kjolen og bar hud under, også et bilde i brillebukse....(vil ikke ha nakenbilder av henne når hun er så stor, har nakenbilder fra hun var 3 mnd)

syntes det er finest med klær som er nøytrale slik at ungen kommer i fokus:)

enig i dette. det er nok det vi kommer til å gjøre på prinsens 1. års bilde.. [:)]

Synes det er finest med en enkel kjole jeg, så da passer det med den brune kjolen [:D]

Skal dere ta bilder i bleia synes jeg det er veldig fint med en liten blondetruse over. Vi har de fra H&M [:)]

Back
Topp