Hva synnes dere om denne?

Fru+2

Forumet er livet
Prøver å finne en brudebukket jegmå bare ha men det er ikke enkelt, er så mange å velge mellom

Hva synne dere om denne?

Kom gjerne med forslag

jeg syns den var kjempefin.. jeg liker veldig godt slike buketter.. [:)] og hadde tenkt til å ha en slik selv.. men jeg gikk for en sånn som hang på en måte.. [:)] får ikke lagt ut bilde, for dataen krangler.. men skal prøve etterhvert,, hadde cala og roser i.. og brukte calastempel på bordkort etc og borddekorasjon.. slik at det hentet opp "temaet" i buketten..[:)] om monica har bilder på sin data, kan hun gjerne legge ut om hun ser dette her før jeg rekker å få lagt ut..

blomsterdekoratørene i de ulike butikkene er kjmepeflinke til å sette sammen bukett som passer kjolen din.. [:)]

Hadde tenkt å ha slike som borpynt, så rundeballer blir et tema til pynten.
Brudepikene hadde jeg tankt skal ha rundeballer av brudeslår med slikebånd

Åhhh den var knallfin!!!

Kjempestilig - særlig det som hang under - det var anderledes enn andre ting jeg har sett før. Og så var det veldig fint med sånne runde baller som dekorasjon også da!

Jeg synes den var fin. Jeg liker veldig godt slike som henger jeg også. Hvilke farger skal dere ha i bryllupet deres? Det er veldig fint med samme farge i buketten som på bordet. ei venninne av meg hadde lilla roser og lilla servietter. Veldig elegant.

Tusen takk jenter , tror det blir noen lignende denn
Farger vi skal ha er lyng farge, sølv og krem hvitt

Den var nydelig - ble ekstra flott med det som hang ned[:)]

Jeg likte den kjempegodt. Superfint med rund bukett!!

ORIGINAL: silje a

Tusen takk jenter , tror det blir noen lignende denn
Farger vi skal ha er lyng farge, sølv og krem hvitt

Høres fint ut. [:)]

Back
Topp