Hva synest du er passende vekt for ei på ca.1,65? *INSPIRERT*

ORIGINAL: Niceday

ORIGINAL: miffyjenta

eg trives best på 49, så eg vil si mellom 50-55
OMG! jeg er 158 og når jeg er 52kg er jeg TYNN......så 10cm lenger og like tung? d kan ikke være bra??

[8|] Er selv 167 cm selv og har "alltid" ligget på 50-53 kg, helt normal vekt for meg, ikke noe u-bra i hele tatt. Er dessverre ikke der lenger, har passert 60 kg og det er ikke pent for kroppen min. [:'(] Er gravid nå da så har allerede fått litt ekstra, men satser på å komme i gang med skikkelig trening etter fødselen igjen, for trives ikke med vekta nå. Og om noen syns jeg er teit nå, jeg har faktisk lagt på meg over 10 kg i forhold til det jeg alltid har vært vant til, er ikke noe mer artig for meg det enn for de som er overvektige, faktisk. [:-] Og det viser GODT på kroppen min da mesteparten har lagt seg rundt mageregionen.

OMG! jeg er 158 og når jeg er 52kg er jeg TYNN......så 10cm lenger og like tung? d kan ikke være bra??

enig... jeg er 1.60 og veide 48 kg før jeg var gravid... og jeg var også TYNN! burde lagt på meg litt mer den gangen ja....

Jeg vil si rundt 60 kg.
Jeg er 163 og veier 58-59 og syns jeg ser normal ut.

55

ORIGINAL: Rimpro

jeg er 1.65.. vil si mellom 60-70.. vertfall med min beinbygging.. hadde jeg veid 50 kg, måtte jeg ha kappa av en fot eller no.. jeg var helt ok på 73 kg..

Enig med deg jeg[:)]

Jeg er 1.65 cm og veier 55 kg, jeg er ikke tynn-tynn, akkurat, har mage, pupper og hofter [:)]

ORIGINAL: iQra

Jeg er 165. trives best på 64-65 går jeg ned mot 60 blir jeg tynn, så det er nok veldig forskjellig fra person til person..[;)]

enig der...

har 6-7kg som skal vekk her ja....

ORIGINAL: iQra

Jeg er 165. trives best på 64-65 går jeg ned mot 60 blir jeg tynn, så det er nok veldig forskjellig fra person til person..[;)]

Samme her!

Eg er 163 og veier 55 kilo. Vil si at eg er ganske normal. Men noen har jo tyngre beinbygning en andre. Muskler veier meir en fett. Så er mye som spiller inn. Så eg tenker ikkje så mye på kilo, men hvordan personen ser ut.

Jeg er 164cm,og veier fra 47-52 kg. Går litt opp og ned - mest ned... Sliter for å holde vekta på over 50! Synes selv jeg burde veie ca 53-55 kg.. Min beste veninne er også 164 ,og hun veier 65. og er ikke tykk på noen måte! Vi er bare forskjellig bygget!

De har vel kansje litt med kroppsbyggninga?[:)] 

Eg e 1.67, og veier 52 no, var 49 for litt sia. No har eg bra med mage synst eg, og trivdes best på 49, da føle eg meg vel, så de e jo litt opp til kver enkelt, ka dei trives best i[;)]

55-60 kg.

eg e 168 og trives best når eg veie 58 kg.
Veid 54 kg på det minsta.. då va eg for tynne.

63-73 vil jeg si... I mine beste år og mens jeg så best ut veide jeg 70 kg og var kjempefornøyd..! (163)

ORIGINAL: 09Gutt

ca. 55 kg [:)]

Er selv en 167 og 58/59 kg .. På vei til 55 kg

55-65kg. Selv er jeg 160 og veier 52kg. Normalvektig ifølge BMI.

Back
Topp