Ja det er klart man trenger litt kjærestetid sammen. Da ville det ikke gjort meg noe å sendt Elias til mormora si ei natt av og til. Men det er tanken på å ha lyst til å drikke seg full støtt og stadig, for så å levere babisn til barnevakt. Mener at når man erblitt foreldre, så må man kune ofre litt for dem også. Har venner som maser omtrent hver helg på at vi må bli med ut på fest. Jeg sier nei,nei og atter nei.. men jeg får jo så dårlig samvittighet også da..De vil jo så gjerne ha oss med. Så nå skal jeg i bursdag neste helg, og da er det 6 uker siden vi var ute sist.. Men hadde det ikke vært for bursdagen, så hadde jeg nok ikke dratt ut. Vi var ute 2.juledag sist, og jeg hadde bursdag 11.januar..jeg feiret ikke sammen med vennene mine på ett stort partay fordi jeg synes vi nettopp hadde vært ute.. Hadde bare famileselskap.[:)] Man har jo så mange forskjellige meninger.. Tror jeg har litt vanskelig for å få ut akkurat det jeg mener.. Mye frem og tilbake her også, men det er nok fordi jeg føler så sterkt for det jeg mener her, og jeg har så mye jeg ville ha sagt.. hehe.. Håper dere forstår hva jeg har prøvd å skrible ned..[;)]