Hva synes du var værst?

Trollmor26

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Hva synes du var værts av riene og pressinga?

Selv synes jeg RIENE VAR JÆVELIGE Mens pressinga var helt fantastisk, det gleder jeg meg til å gjøre igjen :D

Helt klart riene!!!!!

Da pressriene begynte jobbet kroppen på en måte av seg selv.. Det var jo her jeg hylte mest, det var en helt annen type smerte! Det tyngste for MEG var faktisk å holde hodet oppe når jeg skulle presse...[8D]

Ingen av delene.

Det eg syns va aller verst va når de heile tiå sgo sjekka åpningen.
Fy faen så vondt det gjorde.

ORIGINAL: Niiiitah87

Ingen av delene.

Og pressriene va bare deilige i forhold te de andre riene..

Riene, UTEN tvil!![X(]

Pressinga synes jeg ikke gjorde ikke vondt i det hele tatt, smertene forsvant helt da jeg fik begynne og presse[:D]

Pressriene, selv om de ikke var vonde på samme måten.

Mista litt kontroll for kroppen tok helt over.
Greide ikke puste rolig eller konsentrere meg helt om noe som helst.
Hyperventilerte og styra på.

Begge de to var helt jævlige, pressinga var værst, men jeg svarte ingen i avstemningen. For det som var værst det var da hodet og kroppen skulle ut, den smerten er totalt ubeskrivelig. Umenneskelig grusomt.

Ingen av delene.

JA[:o] DET var vondt det, de sjekka heldigvis bare to ganger på meg da, men det var mer enn nok[8D]

riene for de varte så lenge.
hadde pressingen vart like lenge hadde det vert værst.

ORIGINAL: Bleiemos

Helt klart riene!!!!!

Da pressriene begynte jobbet kroppen på en måte av seg selv.. Det var jo her jeg hylte mest, det var en helt annen type smerte! Det tyngste for MEG var faktisk å holde hodet oppe når jeg skulle presse...[8D]

Holdt på å ødelegge tennene jeg [8D] Eneste stedet jeg hadde vondt etter fødselen [;)]

Ingen av delene.

Enig i denne,det aller vondeste var å sjekke åpningen,grøss[&:]

Med førstemann var riene så og si ingenting, men det var helt forjævlig da hodet presset på og skulle ut[:o]
Men med nummer to var riene sykt intense, og da ble pressingen en befrielse!

ORIGINAL: Habby

Fikk bare muligheten til å "oppleve" riene, siden det endte i hastekeisersnitt. Men de riene jeg fikk (mest pga dryppet), hver min. VAR DET VERSTE SMERTE JEG HAR NOE GANG OPPLEVD i mitt liv!! Hadde null pauser..de kom nesten helt seriøs hver min. !![:-]

Kjenner igjen den ja :/ Fikk også drypp. Gikk i fra 3 cm til 10 cm åpning på 15 minutter [:-] De jæveligste minuttene i mitt liv!

pressinga helt klart!!! riene var ingenting i forhold til det!!!!

ORIGINAL: akg

Ingen av delene.

Enig i denne,det aller vondeste var å sjekke åpningen,grøss[&:]

Synes det var sinnsykt vondt jeg også! spesielt når det kom en rie midt i.
Var også sinnsykt vondt å feste på registreringa på hode til babyn da jeg bare hadde 2cm åpning.

pressinga!!! helt klart!! og jeg hadde jævlige rier!! hadde ikke pauser mellom!! (ble satt igang)
men da det kom til å presse og hodet sto i spenn  ville jeg bare dø[:-]

Syns ikke fødselen var noe vond i det hele tatt, hverken riene eller pressingen. Men de 1000 gangene jordmora skulle kjenne på åpningen, var helt jævlig!!![:@][:@][:@][&:][&:] Værste jeg noen gang har kjent!

Riene var verst... Men gleder meg til neste gang, for en fødsel er en fantastisk opplevelse, og smertene er SÅ SINNSYKT verdt det!!!

Back
Topp