hva synes du om sånne folk

Apeloffen

Forumet er livet
som avbryter deg midt i ei setning/historie, for å fortelle sin egen opplevelse f.eks..? Hvis dere skjønner..?[8D] Og dette skjer gang på gang..

Syns det er respektløst jeg...

Er vanvittig irriterende! Noe som er ENDA mer irriterende er at jeg tar meg selv i å gjøre det hele tiden!!![&:][&:][&:][&:] Prøver så godt jeg kan å skjerpe meg, for jeg VET så inderlig godt hvor frekt og irriterende det er!

ORIGINAL: Bleiemos

Er vanvittig irriterende! Noe som er ENDA mer irriterende er at jeg tar meg selv i å gjøre det hele tiden!!![&:][&:][&:][&:] Prøver så godt jeg kan å skjerpe meg, for jeg VET så inderlig godt hvor frekt og irriterende det er!

signerer alt du skriver[&:]

Årh! Jeg kjenner ei som gjør det! Veldig irriterende!! Og av og til når jeg får fortalt ferdig, så kommer hun ikke med noe tilbakemelding. Bare begynner å snakker om helt andre ting. Det er faktisk litt sårende, ihvertfall hvis jeg forteller noe om barna mine[X(]

Men jeg er ikke den eneste som har merket at hun mangler litt antenner...[8D] 

Å venninda mi gjør alltid det[:@]

Sambo er veldig ekstrem på å avbryte når jeg snakker med svigermor,han snakker EKSTREMT høyt for å bli hørt så da må vi gi oss[:@]

får be de holde kjeften da til du er ferdi å prate:) historien dems kan vente til du er ferdi:)
men ja, FRYKTELIG irriterende med sånne folk ja!

ORIGINAL: DivaAnnie

Tviler på at noen liker å bli avbrutt gang på gang. Så sånne folk er irriterende [:D] bare gir opp jeg da [:D]

sign!

Samme her!
Prøver virkelig og ta meg selv i nakken![&o]

Enten hadde jeg gjort det samme ellers så hadde jeg bare sagt 'holdt kjeft til jeg er ferdig og fortelle'[>:][:D]

Har godt eksempel på det for 1 mnd siden. For 7 år siden delte jeg leilighet med ei i 1.5 år, har ikke hatt noen kontakt med ho etterpå pga jeg flyttet til annen by og hun ikke lenger var i det samme miljøet som vennene mine hjemme. Traff henne igjen på facebook for litt siden og ba henne med på forspiel med ei annen vennine. Gledet meg veldig men ble skikkelig skuffet... Hele kvelden pratet hun i et, og hver gang en av oss andre fikk brutt inn og begynte å snakke om noe helt annet så fortsatte hun bare å prate som om vi aldri hadde åpnet kjeften. Var skikkelig irriterende, og visste ikke hva jeg skulle si el gjøre, kjenner henne jo ikke lenger og følte ikke akkurat jeg kunne si rett ut at kan vi andre få slippe til nå?[&:]

Veldig irriterende,[:'(] men er redd for att jeg kan være litt sånn selv til tider[&:]

Like irriterende som folk som aaaaldri tar pause for å la andre si noe...
- Da ser jeg kjapt på klokka og sier sorry..må stikke. Høres senere. [8|]

dette gjør svigermor HEEEELE tiden.. Og det irriterer, men jeg bare lar være å si noe når hun begynner.. Sitter bare og smiler og nikker. Gidder ikke noe annet faktisk. Og om jeg sier noe, så hører hun aldri etter. Husker jeg fortalte henne 7 ganger hvortid snuppa skulle begynne i bhg.. Likevel sporte hun igjen og igjen ved andre anledninger..

Huff, jeg har en tendens til å gjøre det selv... Er en av de egenskapene jeg liker minst med meg selv!

er ikke så veldig koselig kanskje, men jeg vet at jeg er ekstrem på det..[:o]
Ikke alltid jeg skjønner det før det er for sent...

Back
Topp