Hva synes du om Kvinneguiden?

Nordlys2018

Forumet er livet
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Leser du kvinneguiden? Hva synes du?

Personlig synes jeg kvinneguiden har et ufortjent dårlig rykte, særlig rampelysdelen har mye fornuftig i seg som folk flest burde tatt seg tid til å lese framfor å bare "hate" :)

Jeg var aktiv der for.... 10-15 år siden Eller noe sånn. Før det ble solgt ut. Igrunnen mistet det sin sjarm da for meg og jeg faset det ut i bruk etterhvert.

Hvordan var det da / hva endret seg? :) Nysgjerrig jeg :p

Det var jo driftet privat, reklamer ja, men det var liksom "for Gry". Når det ble solgt ble det kommersialisering, jeg var med videre litt men den hyggelige julekalenderen (som "julestemningskalenderen" jeg har her er inspirert av) ble byttet med en sånn "trykk her svar på et spmrsmål, vær med i en trekning" som finnes alle steder.

Jeg var der jo også i "Milla-tiden" for den som har hørt om den.

Men jeg begynte å henge på bv da jeg prøvde å lage baby fordi jeg kjente for mange på kg, og etterhvert forsvant flere og flere.

Følger med på Rampelys og synes det er bra det finnes en plattform hvor såkalte influencere ikke kan kontrollere noe som helst. Er vel derfor de hater Kvinneguiden;)

Joda... Abonnerer på gjerrigknarktråden, om dumme kunder, om dumme butikkansatte, verste dater og oversharing på fb. :hilarious: Som regel får jeg meg minst en latter til dagen :laughing002

Følger med på Rampelys og synes det er bra det finnes en plattform hvor såkalte influencere ikke kan kontrollere noe som helst. Er vel derfor de hater Kvinneguiden;)

Veldig enig i det :) Synes det er helt merkelig at RAMPELYS må stenges ned i påska pga manglende moderatorer, mens forum som diskuterer terrorangrep, kidnappinger, det bestialske drapet på jentene i marokko - der stenges ingen ting ned. Jeg mener, hvor er balansen i at å diskutere kritisk om Caroline Berg Eriksen og Anne Brith er så dramatisk at det må stenges ned - mens deling av video av to jenter som får ... ja. Dere vet jo hva som skjedde. Det er ikke så nøye om det tar litt tid å få moderert? Hjelp og stopp verden, jeg vil av :p

Synes det har ufortjent dårlig rykte, men det er så mange som ødelegger, så skjønner litt hvorfor det får det ryktet også. Så egentlig ikke ufortjent da. Men synd at det dårlige blir vektlagt så mye, for det er mest bra.

Rampelyset er guilty pleasure.:p

Back
Topp