Koskosnuss
Glad i forumet
Jeg synes mine er veldig hyggelig og trives godt i deres selskap
. Men skulle gjerne blitt bedre kjent med de. Han er ikke like familie kjær som meg

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ingenting er bedre en detHeilt supert! Svigermor er nesten blitt som min egen mammaVi gjør masse ting sammen og ringer ofte hverandre bare for å skravle
![]()
De er jo greie, men veldig gammeldagse. Svigermor mener det er mitt ansvar som kone å sørge for at mannen klipper håret, kjøper nye sko osv når det trengs. DET får han vær så god holde orden på selv. (Gjør jo også det, men på det minste tegn av at noe begynner å bli slitt eller håret har vokst noen mm så begynner svigermor...). Også er det tydelig at de liker bedre å besøke broren hans og kona fordi de har barn. De er på besøk hos de hele tiden, men har aldri tid å komme til oss selv om de må kjøre forbi der vi bor for å komme til dem og jeg har tilbudt meg flere ganger å hente de på fergekaien om de ikke vil kjøre. Når vi drar på besøk til dem får vi hele tiden høre at vi er der så sjeldent...