Hva synes du om dine svigerforeldre?

Koskosnuss

Glad i forumet
Jeg synes mine er veldig hyggelig og trives godt i deres selskap:). Men skulle gjerne blitt bedre kjent med de. Han er ikke like familie kjær som meg:yuck:

De er grei de, kan selvsagt irritere meg grenseløst innimellom som alle andre, vi har vel ulike forventninger til hverandre og noen ganger blir det litt "mye".
Men vi har et godt forhold :)

Legger til at vi ser de sjeldent, bor langt fra hverandre.
Så når vi ses er det ofte over mange dager, så alt blir litt "tett".
Hadde vært hyggelig å ha de nærmere da, slik at man kan "stikke innom" på kaffe :-D

Last edited by a moderator:
Fantastiske mennesker :D

Heilt supert! Svigermor er nesten blitt som min egen mamma :) Vi gjør masse ting sammen og ringer ofte hverandre bare for å skravle :)

Elsker svigermor og "mormor" (hans mormor). Resten har vi ikke sett så mye til...

De er jo greie, men veldig gammeldagse. Svigermor mener det er mitt ansvar som kone å sørge for at mannen klipper håret, kjøper nye sko osv når det trengs. DET får han vær så god holde orden på selv. (Gjør jo også det, men på det minste tegn av at noe begynner å bli slitt eller håret har vokst noen mm så begynner svigermor...). Også er det tydelig at de liker bedre å besøke broren hans og kona fordi de har barn. De er på besøk hos de hele tiden, men har aldri tid å komme til oss selv om de må kjøre forbi der vi bor for å komme til dem og jeg har tilbudt meg flere ganger å hente de på fergekaien om de ikke vil kjøre. Når vi drar på besøk til dem får vi hele tiden høre at vi er der så sjeldent...

Heilt supert! Svigermor er nesten blitt som min egen mamma :) Vi gjør masse ting sammen og ringer ofte hverandre bare for å skravle :)
Ingenting er bedre en det:D. Jeg kommer nok nærmere mine jeg også, bare jeg gir de et barnebarn tenker jeg:). Skal på tur med de om to uker, så får jo vært litt med dem da;)

De er jo greie, men veldig gammeldagse. Svigermor mener det er mitt ansvar som kone å sørge for at mannen klipper håret, kjøper nye sko osv når det trengs. DET får han vær så god holde orden på selv. (Gjør jo også det, men på det minste tegn av at noe begynner å bli slitt eller håret har vokst noen mm så begynner svigermor...). Også er det tydelig at de liker bedre å besøke broren hans og kona fordi de har barn. De er på besøk hos de hele tiden, men har aldri tid å komme til oss selv om de må kjøre forbi der vi bor for å komme til dem og jeg har tilbudt meg flere ganger å hente de på fergekaien om de ikke vil kjøre. Når vi drar på besøk til dem får vi hele tiden høre at vi er der så sjeldent...

Oj, de hørtes gammeldagse ut! Det er nok en helt annen tid nå en det var før. Føler jo at en mann må kunne se når det er sko, klær og hår som trenger en oppgradering:)

Kjedelig at de prioriterer de i stedet for dere. Det er ganske feil i mine øyne. Iallefall når du tilbyr deg og er så gjestfri.

Huff, det er ikke bra og komplisert dessverre. Min kjære har sin støtte i besteforeldre og min familie. ❤️❤️

Mine svigerforeldre er skilt og har vært i mange år, men bor langt unna, så det blir å møtes i bolker.... Svigermor er hyggelig og grei, om enn litt pessimist. Svigerfar er en staut og festlig bondekar som bor på samme gård som svogeren min har overtatt. Svigerfars samboer er det ingen av oss som har så mye til overs for.

Jeg har veldig fine svigerforeldre. De irriterer meg på en familier måte. Og så er de så forskjellige fra mine foreldre. De har så mye kjærlighet å gi :-)

Jeg er veldig fornøyd med mine:) de er bare kjempesnille. Dog noe ulik meg og mitt syn på ting til tider, men det er jo bare normalt

De er veldig hyggelige, liker de mer enn mine egne foreldre, vi passer bedre sammen og de er ikke så masete eller legger seg opp i våre saker, og har mye klokt å komme med. Selv om svigermor kan være litt mye til tider siden hun er superutadvendt mens jeg er motsatt, svigerfar er mer som meg da :)

Vi bor i samme by som svigersøster, og siden hun og mannen har barn drar svigers alltid dit, så må vi dra på besøk dit hvis vi vil se dem når de er på besøk. De kan komme til oss på kaffe, men velger å bo hos svigersøster hvor de må sove på stua istedet for å bo hos oss hvor de kan få eget soverom.
Hun hintet om at hun kunne godt komme og bo her når vi fikk barn...

Jeg har vært veldig heldig med svigers. Veldig trivelige og inkluderende mennesker, og utrolig hjelpsomme. Veldig godt, når min egen familie bor så langt unna at vi bare sees i ferier.

Har vært ufattelig heldig med svigerforeldrene mine!:) Svigermor ringer meg innimellom når sambo er på reising for å høre hvordan det går, eller for å fortelle om hvor dårlig hun er til beins. Men er så takknemlig for hvor godt de har tatt imot meg, og kunne ikke drømt om bedre svigerforeldre:) Hun begynte å hinte om barnebarn tidlig etter vi ble sammen, og da var ikke samboeren min klar for det enda.. Men nå prøver vi, så forhåpentligvis kan vi offentliggjøre en graviditet snart om vi er heldige<3 <3

Back
Topp