Hva synes du om dette navnet?

Halaine89

Blir kjent med forumet
Har falt helt for navnet Sonya av en eller annen grunn. Bare digger det navnet, og
det at navnet ikke er på topp-ti listen gjør det bare så mye finere i mine ører :p haha

Samboern og flere andre jeg har snakket med synes det er litt gammeldags og synes
ikke noe særlig om det i grunn, men jeg føler at det at det er litt gammeldags er jo litt
av sjarmen - er jo hipt med litt gamle navn (?)

Synes også det passer godt med navnet på datteren vår, Hannah... Hannah og Sonya - 
Klinger godt de to assa...

Eller er jeg helt ute å kjører nå? Samboern heller nemlig mer mot Sarah, Hannah og Sarah - 
Klinger bra det også, men Sarah er på topp listen igjen :/ 

Utrolig vanskelig dette assa, også vet vi jo ikke om vi venter ei lita jente en gang.. haha...
kansje all denne grubling bare er forgjeves når det likevell kommer en Victor eller Oscar :p

Hei
Jeg synes du har valgt fine navn :) både for jenter og gutter. Min mann og jeg har det luksusproblemet at vi er enige i alle navnene vi har kommet fram til. Men vi er også enige om at vi skal vente til frøkna har kommet ut før vi gir henne navn. Vi heller mer mot gamle navn og Sonja var faktisk i hodet mitt her om dagen dog skrevet på en annen måte :)
Lykke til med navnevalg :)

Jeg likte helt klart Sonya myyyye bedre enn Sarah! :)

Jeg likte helt klart Sonya myyyye bedre enn Sarah! :)

Det likte jeg;-)

Jeg må nok være enig i at jeg syns det var litt gammeldags. Greit mange gamle navn blir pop igjen men dette er ikke det for mine ører

Sonya var fint! Sarah er jo ganske populært! Jeg vil at min jente skal hette Hannah! Pappaen er nesten med på det.

Både Sonya og Sarah er kjempefine navn:) Lykke til med å bestemme dere!

Sonya er nydeli <3 

Jeg synes navnet var fint! :) Klassisk:)

Hva synes dere om Mikko? Jeg er så usikker på om jeg liker det eller ikke. Er en i slekta som heter det, så er en grunn til navnevalget. Hehe. Tror ikke så mange vil hete det samme iallefall:)

syns med det første at det var for gammeldags for meg.. liker ikkje så godt gamle navn, men etter å sagt det noen ganger så er det faktisk ikkje så gale..
men liker bedre Sarah.. det er kjempe fint.. her blir det Sofie om det blir jente..

ville ha Hannah eg og, men mannen likte det ikkje:(

syns Mikko var veldig spesielt.. eg ville ikkje hatt det, men kvar og en sin smak:)

Back
Topp