Hva synes du er vanskelig å kutte ut nå som du er gravid?

Hjerteliten

Betatt av forumet
Sommerspirene 2025
Kopierer fra andre grupper :Heartpink

Hva synes du er vanskelig å kutte ut nå som du er gravid?​


Personlig er jeg veldig glad i vin til en god middag, så kjenner spesielt at det vil være et stort savn i juleperioden! Er også over snittet glad i Pepsi Max. Men foreløpig har det ikke vært noe problem å kutte verken det eller kaffekoppene heldigvis, selv om jobbdagen kanskje føles hakket kjipere.
 
Enig angående ibuxen, sliter mye med hodepine som paracet ikke hjelper på. Ellers klarer jeg meg egentlig greit :)
 
Salami og spekeskinke er de to vanskeligste for meg :dead: Drikker fortsatt kaffe, men har kuttet mengden drastisk (kunne drikke 6-7 kopper om dagen)
 
Lakris og vin. Eller syns ikke vin er vanskelig, mer kjip, fordi syntes ikke alkoholfri smaker like godt. Trodde jeg skulle syntes pepsi max var vanskelig, men der har jeg fått helt avsmak haha, så det er NULL problem
 
Vin, spekemat og rosa kjøtt er noe jeg savner . Kjøpte meg roastbiff i går, var litt i stuss når den kom på skiven så måtte google. Den skiven fikk min sønn, foråsidetsånn .
 
Savner å spise rosa kjøtt, camembert, vin noen ganger og savner å drikke litt mer kaffe. Drikker kun en kopp om morgenen nå :)
 
Det aller kjipeste er at jeg ikke kan ta en skikkelig VARM dusj:shaking Jeg dusjer vanligvis i veldig varmt vann, og nå føler jeg ikke at jeg kan ta en dusj for å varme opp kroppen lenger..
 
Det aller kjipeste er at jeg ikke kan ta en skikkelig VARM dusj:shaking Jeg dusjer vanligvis i veldig varmt vann, og nå føler jeg ikke at jeg kan ta en dusj for å varme opp kroppen lenger..
Samme her! Her er problemet at jeg holder på å svime av hvis det blir for mye damp, blir svimmel og dårlig. Elsker å skolde meg i dusjen, men nå må jeg dusje i nesten kaldt vann! :hilarious:
 
Det aller kjipeste er at jeg ikke kan ta en skikkelig VARM dusj:shaking Jeg dusjer vanligvis i veldig varmt vann, og nå føler jeg ikke at jeg kan ta en dusj for å varme opp kroppen lenger..
What, skal man ikke dusje i varmt vann?? Jeg fryser helt sykt mye nå som jeg er gravid og lever for en skikkelig varm dusj om kvelden! Er det ikke anbefalt?
 
What, skal man ikke dusje i varmt vann?? Jeg fryser helt sykt mye nå som jeg er gravid og lever for en skikkelig varm dusj om kvelden! Er det ikke anbefalt?
Joda, man skal bare passe på å ikke bli overopphetet (derfor badstu ofte frarådes).
 
Litt vanskelig med salami og pølser ogsånt! Ellers savner jeg ikke så mye <3 vanskeligere egentlig å skjule at jeg ikke drikker alkohol
 
Drikker mye Pepsi Max(kanskje 2-3 glass daglig) prøvde å Google det og graviditet men fant egentlig mest om cola og koffeinet i den, og når jeg leste bakpå Pepsi maxen så jeg ingen koffein(trodde jeg) er Pepsi Max like ille som kaffe og cola altså?:wideyed:
 
Drikker mye Pepsi Max(kanskje 2-3 glass daglig) prøvde å Google det og graviditet men fant egentlig mest om cola og koffeinet i den, og når jeg leste bakpå Pepsi maxen så jeg ingen koffein(trodde jeg) er Pepsi Max like ille som kaffe og cola altså?:wideyed:
Jeg tror det er like mye koffein i pepsi som cola.. uheldigvis :banghead: jeg er også en pepsi max-drikker ser du..
 
Savner egentlig ingenting, kanskje kaffe mest? Har forsøkt å bli gravid i over et år, og har drukket lite kaffe det siste året, så har på en måte blitt vant til det.

Ellers liker jeg egentlig ikke så mye av de tingene som man ikke skal spise som gravid, og er ikke en stordrikker, selv om jeg kanskje kan savne rusen litt og det å være sosial på den måten.

Tror jeg blir å savne idretten jeg driver med, for har fått beskjed om at jeg burde stoppe når jeg er 12 uker på vei.
 
Back
Topp