Hva synes du er best med å føde i august?:-)

Belissima

Glad i forumet
Jeg liker:
Rett på barnehageplass året etter.
Det er lyst ute og bart den første tiden i permisjon
Vi får masse tid sammen som familie, både før og etter fødsel siden samboeren min har fri/ferie/permisjon i tilsammen 11 uker i år :-)
Jeg kan spise grillmat, namnam, høygravid på vinteren med cravings for grillmat var dårlig kombo :-)
Slipper vinterklær i størrelse ekstra stor elefant.. Jeg gambla sist, og ble innlagt den dagen snøen kom sist :-p

Liker at det ikke er kaldt når jeg er høygravid, og det fortsatt er grei temperatur ute når babyen er nyfødt. Barnehageplass er selvfølgelig et pluss:-)

* Barnehageplass!
* Å slippe å investere i større vinterklær
* Det frister mer å trille tur på sensommeren enn på glatta i vintervind
* Det ordner seg med permisjon siden samboern alltid har ferie hele juli.
* Forhåpentligvis blir det en solgløtt i sommer, og da skal jeg gå høygravid med bare føtter og løse kjoler. Eller rett og slett halvnaken på hytta hvor ingen ser meg allikevel :p
* Nettopp fordi samboern har ferie hele juli, så får han med seg mer av svangerskapet

Sikkert mye mer, men det var det jeg kom på i farta

Barnehageplass og at sambo forhåpentlig har ferie den siste tiden før baby kommer til å ta seg av søsken :-) Og lette klær er et pluss. Bare håper det ikke blir for varmt :-)

Gleder meg til å gå i løse tynne kjoler og små lette sko. Må være veldig greit som høygravid :) Slipper tykke jakker og vintersko.
Ellers at det er fortsatt litt sommer igjen ved termin :)

Gleder meg til å ha ferie før permisjonen, da kan jeg slutte å jobbe lenge før termin ! Ellers er det jo supert at barnet har rett på bhg plass når permisjonen går ut.

Jeg gleder meg også til å ha ferie før premisjon :) Barnehageplass er jo også et pluss :)

Varmt vær, rekke barnehage frist, babyen vil få bursdag om sommeren, trilleturer, sikkert mye mer :D

lette klær, men gruer meg hviss det blir en varm sommer:/ gikk rundt i bomullsgensere ute i 15 minus når jeg var gravid sist, og frøys adri ;P så blir nok en pesende gravid i sommervarmen tenker jeg :P

Det blir deilig å slippe å gå i vintertøy som høygravid.
Det blir også godt å slippe vintertøy til nyfødt baby.
Sambo har mest sannsynlig sommerferie den siste mnd før termin, da slipper jeg å ha alt ansvaret for junior hele sommeren (junior går på skolen, så han har 2 mnd sommerferie).
Retten til barnehageplass året etter er selvsagt ett pluss.

Sikkert flere ting også, men dette jeg kom på i farta.

Back
Topp