Hva synes du er å dele for mye på Facebook?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kjersti
  • Opprettet Opprettet
For öyeblikket deler jeg ikke noe om min graviditet pä facebook. Jeg bruker i grunnen den svaert sjelden, fordi först og fremst ser jeg jo det jeg deler med mine "venner" fort kan bli delt videre uten at jeg fär vite om det. Det er altfor äpent, og det synes jeg faktisk er skremmende. Jeg bruker heller Google +, men om graviditeten og magebilder deler jeg pä bloggen min, som er passordbeskyttet. Kun familie og venner som jeg stoler pä fär tilgang.

Jeg ser jo det at de punktene du referere til er uanset helt absurde ä skrive om pä facebook eller annen sosial medie. Da er det greiere ä klage litt pä forumet her, til andre damer som sliter med det samme og som forstär :D

Jeg syns generellt at folk deler for mye på facebook, og lever mere igjennom den enn i virkeligheten. Personlig så har verken jeg eller mannen min Facebook:) og vi har heller aldri hatt behovet! Sikkert de eneste i verden som ikke har det:p

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app

Jeg syns generellt at folk deler for mye på facebook, og lever mere igjennom den enn i virkeligheten. Personlig så har verken jeg eller mannen min Facebook:) og vi har heller aldri hatt behovet! Sikkert de eneste i verden som ikke har det:p

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app

Kjenner mange som ikke er på facebook. ;)

Fra mobil enhet

Har kun delt nyheten om at me er gravide, og det er det. Kjem nok til å legge ut eit bilete av vesla når ho kjem, men er ikkje noko fan av overeksponering av ungane på Facebook. Eg har lukka profil so det er berre vener som kan sjå bileta mine, men likevel.. Foretrekker å dele koselige oppdateringar ansikt til ansikt :)

Back
Topp