Hva synes din lille er morsomt?

MortilTo19

Elsker forumet
Juli13-jentene
Lille Victor elsker å se seg selv i speilet! :)
Da ler han, smiler og pludrer mot seg selv.

Også ler han litt (hikster) når jeg nusser han hysterisk i hele annsiktet. :)

Hermine elsker også å se seg selv i speilet :)
Ellers er hun strålende fornøyd når hun får ligge naken på stellebordet og sprelle og prate. Hun er også veldig opptatt av den Libero sommerfuglen som fulgte med i en av babypakkene. Hun blir veldig ivrig når vi knitrer med vingene dens.

Jakob liker når jeg sier "tuuut-tuuut" og "oooooo":) Speilet er veldig populært her også!:)

Hermine elsker også å se seg selv i speilet :)
Ellers er hun strålende fornøyd når hun får ligge naken på stellebordet og sprelle og prate. Hun er også veldig opptatt av den Libero sommerfuglen som fulgte med i en av babypakkene. Hun blir veldig ivrig når vi knitrer med vingene dens.

Samme her :) Elsker å ligge naken og sprelle fritt! :)
Den har vi festet på bilstolen og den er veldig poppis den sommerfuglen :D
Fin liten gave-ting. ;)

Hu liker å sitte i vippestolen mens jeg prater og smiler til. Da smiler hu fra øre til øre. Hu liker best når jeg sier hei for da prøver hu å herme og smiler. Også hvis jeg kaller hu min lille solstråle. Hu liker ikke å bli dulla for mye med, sånn har hu vært hele tiden.

Så morsomt med den Libero-leken, den er en av favorittene her også! Henger på Stokke newborn-setet, og han gliser og babler til den ;-)

Samme med speilbildet sitt ja :-)

Han elsker når pappan kommer fra jobb - da lyser han opp (gjett om det varmer både mamma- og pappahjertet) :-)

Liker noen spesielle lyder/ting jeg sier, som tittitt, å!, menåmenåmen og div anna tull ;-)

Og så har han noen favoritter blant tinga som henger i babygymmen, tiny love-uroen med musikk som henger over vugga + ei uglespilledåse som henger ved stelleplassen hans.

Begynner å bli mange ting han syns er artig nå ja :-D

Hun elsker å se seg rundt, særlig hvis vi er et sted med mange mennesker. Speil er veldig gøy å kikke i, også har hun en elg og en dukke hun liker spesielt godt å leke med. Hun begynner å bli flink å ta tak i lekene og få dem i munnen, og da ble det enda gøyere å leke. Hun liker at vi kiler henne, og hun smiler godt når vi snakker med lys stemme til henne. Hun liker også å ligge på stelleunderlaget, særlig når hun kan sprelle der uten klær og bleie.

Back
Topp