Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vi diskuterer litt frem og tilbake ang jentenavn.. Sambo synes Nikoline er så fint og vil gjerne bruke det hvis det blir jente.. Men jeg er så usikker, noen ganger er det greit mens andre ganger synes jeg det høres rart ut..[&:]
Hva synes dere?
Sånn første gang man hører det så er det litt spesielt... men jeg synes ikke det er noe dårlig navn. Det at et navn er litt spesielt behøver jo ikke å være noe negativt. Jeg synes jeg har valgt ut noen alt for kjedelige og vanlige navn her... Men samboer'n min har liksom blitt så vant til å si de navnene at han vil bruke dem og jeg orker ikke krangle for det var jo jeg som fant på navnene i første omgang... Heheh... [8D]
Her tenker vi å kalle jente for Sara Sofie og gutt for Simon Andreas.
hmm.. jeg forbinder det navnet med undulaten jeg hadde før jeg da, som het det samme, så for meg så blir det bare merkelig.. men er jo ett veldig fint navn [:D]
Det første jeg tenker på er at det egentlig er et guttenavn: Nikolai.. Derfor synes jeg det blir litt rart noen ganger.
Mens jeg kunne gpdt tenke meg Natalie, men det synes IKKE han[:(] Derfor tror jeg kanskje ikke det blir noen av delene gitt..
Sara Sofie og Simon Andreas er kjempe fine navn[:D]
Men det er ikke lett å velge seg ut noen. Men har nok tid enda, så finner nok ut noe[:)]
Åååh Nikoline er jo bare helt nyyydelig[:D] Tantebarnet mitt på 2år heter det, og hun er verdens nydeligste lille frøken[:)][:)] Hadde ikke hun hatt det navnet så hadde det definitivt stått på vår navneliste[;)]