hva synes dere ?

Piper Chapman

Gift med forumet
her har det vært veldig mye i det siste, med mye sykdom i familien, jeg har vært innlagt på sykehus osv. jeg er sykmeldt i noen dager til. jeg er sliten men trenger en dag med familien hvor vi skal reise bort i en familiepark.

ville dere gjort det ? jeg tenker jeg er sykmeldt, men skal begynne på jobb igjen snart. men trenger en opptur med og dra en tur noen timer en dag. :) og for barna har det også vært mye, spesielt for han eldste vår han trenger å en dag med bare familien sammen.

Jeg syns at du skal gjøre det hvis du føler deg pigg nok til det og snart skal tilbake på jobb. Det er en måte å bli frisk på det også, å bare ta deg en tur hvor det ikke er noe pes og stress som det gjerne er på jobb.

Hadde vært mer skeptisk hvis du gjorde det hver dag du var sykemeldt :P

jeg skal tilbake på jobb til uka å det føler jeg at jeg kommer til og klare. var bare legen som ville at jeg skulle ta noen dager ekstra .men jeg har storeplanger om å jobbe helt til jeg skal føde egt :)

Selvfølgelig drar du på familiedag om det er det du vil! :) Det høres kjempekoselig ut og du har ikke begrensninger på slikt som sykemeldt. Det eneste er om du drar ut fra landet. Da må NAV og arbeidsgiver få beskjed, ellers er du fri som fuglen. Kos deg :)

Selvfølgelig drar du på familiedag om det er det du vil! :) Det høres kjempekoselig ut og du har ikke begrensninger på slikt som sykemeldt. Det eneste er om du drar ut fra landet. Da må NAV og arbeidsgiver få beskjed, ellers er du fri som fuglen. Kos deg :)
da gjør vi det :) trenger en boost før jeg begynner å jobbe igjen :) små kvalm å trøtt vill jeg være uansett :D

her har det vært veldig mye i det siste, med mye sykdom i familien, jeg har vært innlagt på sykehus osv. jeg er sykmeldt i noen dager til. jeg er sliten men trenger en dag med familien hvor vi skal reise bort i en familiepark.

ville dere gjort det ? jeg tenker jeg er sykmeldt, men skal begynne på jobb igjen snart. men trenger en opptur med og dra en tur noen timer en dag. :) og for barna har det også vært mye, spesielt for han eldste vår han trenger å en dag med bare familien sammen.
Det er bør du jo helt klart gjøre ja:)

Tenker at det å føle at man orker mer på fritiden er en naturlig opptrapping mot å komme i arbeid igjen - altså positivt :)

Back
Topp