Hva synes dere?

Sukkertopp

Forumet er livet
VIP
Jeg forstår det som at de vil slå sammen alle 2008-forumene? Resten forstår jeg ikke helt.. 

Synes det er trist om de blir slått sammen, for her er vi jo fortsatt en liten gjeng som begynner å "kjenne" hverandre. Mer upersonlig om vi skal på samme forum som alle 2008-foreldrene, vel? 

Ligger vel mellom linjene at jeg ikke liker det :-p

Jeg skrev et svar der inne nå. 
Hva tenker dere, hvorfor er dere for/imot en sammenslåing av forumene fra 2008?

Vi er ganske alene om å ha god aktivitet på et så "gsmmelt" terminforum, så vi har nok ikke så mye vi skulle sagt. Men jeg vil påstå at det vi har her inne er ganske unikt, og at en sammenslåing kan ødelegge ganske mye av det. Det er selvfølgelig ikke sikkert, men for min del blir det for "åpent" ift hva vi har her inne per i dag.

Jeg synes det er forferdelig trist. Nå har vi vært de samme her i snart 4 år, og så skal de fjerne terminforumet vårt? Jeg synes at jeg på en måte kjenner mange av dere, og er redd for at vi kommer til å miste mye. Forstår at det er kjedelig for de som hører til på de andre terminforumene med lite aktivitet, men det finnes faktisk allerede en fellesside som ingen bruker: http://www.babyverden.no/Forum/Termin--og-barselklubber-NB-krever-4-postinger-for-synlig/2008/320R/

Ser ikke for meg at en fellesside blir like bra. Det morsomme er jo at vi har barn som er akkurat like gamle. Det er stor forskjell på januarbarn og novemberbarn. Og hva med de som stikker innom her 2 ganger i året med en oppdatering? Kommer de til å gidde det på en fellesside? 

Helt enig med deg!!

mammatilstorm skrev:
liker ikke dette.

Sukkertopp skrev:
Jeg synes det er forferdelig trist. Nå har vi vært de samme her i snart 4 år, og så skal de fjerne terminforumet vårt? Jeg synes at jeg på en måte kjenner mange av dere, og er redd for at vi kommer til å miste mye. Forstår at det er kjedelig for de som hører til på de andre terminforumene med lite aktivitet, men det finnes faktisk allerede en fellesside som ingen bruker: http://www.babyverden.no/Forum/Termin--og-barselklubber-NB-krever-4-postinger-for-synlig/2008/320R/

Ser ikke for meg at en fellesside blir like bra. Det morsomme er jo at vi har barn som er akkurat like gamle. Det er stor forskjell på januarbarn og novemberbarn. Og hva med de som stikker innom her 2 ganger i året med en oppdatering? Kommer de til å gidde det på en fellesside? 

Akkurat det skrev jeg også i et svar til dem. Får håpe de ombestemmer seg. 

Nei, det her var ikke gode nyheter :(

Gleder meg til å sjekke innom her så ofte jeg kan, og er faktisk mer aktiv her enn på det nye terminforumet med Eveline :) er så koselig her ettersom jeg føler jeg "kjenner" dere :)

Blir nok ikke det samme om hele 2008 blir slått sammen, da er det liksom ikke bare vårt forum lenger. Får håpe det ikke blir sånn :(

uff nei det blir trist :( Er jo dere på november jeg kjenner.. ikke dem fra januar, februar, mars.. ja dere skjønner.. :(

Back
Topp