Hva synes dere..?

Eg vil nå påstå at du var mer et samfunnsproblem hvis du holdt deg hjemme hver dag mannen eller barna er syke! Eg går på jobb når guttungen er syk hjemme hvis mannen er hjemme med gutten, og eg går IHVERTFALL på jobb når mannen er syk! Ofrer faktisk ikke smittemulighetene en tanke eg[8|][8D]

Herregud.. Jeg skulle så innmari ønske jeg kunne linke dere.. Dette er rett og slett latterlig!!

ORIGINAL: Cinnamon*

Herregud.. Jeg skulle så innmari ønske jeg kunne linke dere.. Dette er rett og slett latterlig!!

Så merkelig at di ikke forstår at man ikke kan holde hjemme alle sammen, når EN i familien er syk!
Hadde blitt lite folk på jobb rundt om kring...
Og smittefaren er da virkelig FØR det bryter ut... Såe, for sent!
Kvinnfolk [:D]

Hahahaha, det er det RARESTE jeg har hørt! Ingen som gjør det, vel?! "ååja, er du syk i dag, kjære? Jaja, da får jeg bare ringe jobben og si jeg ikke kommer da. Og ringe barnehagen og si at guttene blir hjemme." As if!!! [:D][:D]

ORIGINAL: forvirretmor

Jeg holder sykt barn hjemme,ikke friskt......

hehe for en rar svigerinne du har [8D] og hennes 400 venner foresten

tenk om alle skulle tenkt slik??? det sinnsykt høye sykefraværet vi hadde fått.... omg

ORIGINAL: *LL*

ORIGINAL: Cinnamon*

Ta en screenshot og skjul navnene deres, eller copy+paste det de har skrevet!
Skulle likt å sett den diskusjonen.[:-]

Hvordan gjør jeg det??

Er da helt normalt å holde hele familien på isolat dersom et familiemedlem er sykt? Her er vi hjemme alle sammen dersom en av oss er syke. Vi hilder oss hjemme hvis mormor eller morfar er syke også, for vi ser såpass mye til de, så kan ikke ta noen sjanser. I fjor hadde jeg 200 sykedager, men regner med at det er normalt?

Dersom noen på jobben min er hjemme syke en dag må hele avdelingen i karantene for det kan jo være noe som smittet oss før det slo ut, sååååååeeeeeh sånn atte,..........

Neida,........ Joda...........så det atte.....,.jau, nei det.........

Signerer denne.
Er jo best for den friske å være i bhg, kjedelig å surre hjemme med slappe og syke rundt seg - er det ikke?

ORIGINAL: SeHvaSomSkjer!

Eg vil nå påstå at du var mer et samfunnsproblem hvis du holdt deg hjemme hver dag mannen eller barna er syke! Eg går på jobb når guttungen er syk hjemme hvis mannen er hjemme med gutten, og eg går IHVERTFALL på jobb når mannen er syk! Ofrer faktisk ikke smittemulighetene en tanke eg[8|][8D]

sign! Med all den sykdommen som hele tiden går så hadde jo sykemeldingene/sykedagene blitt mangedoblet her i landet med den holdningen til disse menneskene[8D][8D] Hehe...må faktisk le over hvor hysteriske man er villig til å gjøre seg...[:D] Og unger trenger jo faktisk litt sykdom for å få bygd opp et skikkelig imunforsvar...du får foreslå at de kan bosette seg på diverse fraflytta/folketomme øyer - så kanskje de slipper unna all sykdom da... [8D][;)][:D]

Jeg har stilt samme spørsmål på min egen facebook, og det ble faktisk litt diskusjon der også..! Men der ble det litt alle mot en da.. ;)

sign.

Back
Topp