Hva synes dere...

Smulan

Forelsket i forumet
...om Theodor??
Jeg oppdaget det navnet for noen dager siden. Samboer liker det ikke, men selv liker jeg det bedre og bedre for hver gang jeg tenker på det (men det er jo forstås en fordel om vi er enige om navnet...[:D])

Ellers er våre alternativer: Sebastian, Alexander, og William (mange av dere var jo med om stemte mellom Sebastian og William (Sebastian vant da med 60% og noe mot 30% og noe...)

Jeg synes Theodor er kjempefint. Men min samboer liker det ikke, så det blir ingen Theo på oss....

Teodor er jo et kjempe søtt navn da... [:)] Men liker veldig godt Sebastian også.. minner om Camilla og tyven!!  Men liker Alexander og William også da!! hehe..
Hjalp veldig her jeg.. hehe.. [:)]

ORIGINAL: Silje_

Teodor er jo et kjempe søtt navn da... [:)] Men liker veldig godt Sebastian også.. minner om Camilla og tyven!!  Men liker Alexander og William også da!! hehe..
Hjalp veldig her jeg.. hehe.. [:)]

Hehe, tusen takk for klare meninger ja! [;)]  [:D]  (Camilla og tyven er ukjent for meg...)

ORIGINAL: lillebilla75

Jeg synes Theodor er kjempefint. Men min samboer liker det ikke, så det blir ingen Theo på oss....

Ja, visst er det fint! Og Theo er jo et fint kallenavn (vi er glad i kallenavn, spesielt på gutter, i Sverige [:D]).

Og har du ikke ikke hørt om Camilla og Tyven?????

Signerer den!! hehe.. [:)] Hun er jo så søtt Camilla når hun står å roper på Sebastian.. hehe... [:)]

ORIGINAL: Mirage

Theodor er et søtt navn, men gir meg litt vibber om en liten mammagutt..[:D] Bare Theo er litt mer "mandig" [;)]

Stemmer fremdeles for Sebastian.. Og har du ikke ikke hørt om Camilla og Tyven?????

Hmm, kanskje du har rett i det...[8|]

Blir nok uansett enten Sebastian, Alexander eller William (samboer stemmer for de 2 førstnevnte)

Eh, nei ikke hørt om det nei... (er det noe barneprogram, eller hva?? Jeg har jo ikke bott i Norge mer enn 6 år da...[;)])

Jeg syns Theodor er et helt greit navn. Men her i området er det så mange babyer og små barn som heter det at jeg syns det er oppbrukt. Jeg vet om 3 babyer og 4 barn som heter enten Theodor eller Theo.

Liker William mer og mer jeg da.....  Sebastian er det også mange her som heter.

Ei venninne av meg har en sønn som heter Theo Alexander; han er sååå skjønn!!!!!!!!!!!!!!!

[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Kjekt å høre hva dere synes! Og siden jeg stort sett ikke kjenner noen barn her fra før (har derimot mange venninner som er gravid akkurat nå) så har jeg ikke fulgt med om disse navnene er "inn" her. Ønsker jo ikke å velge et altfor vanlig navn, slik at halve barneskolen hans heter det samme...[;)]

Ok ok! Jeg SKAL  ta tak i de her Camilla og tyven-greine! Må jo nesten se den (eller begge to tydeligvis) for å være litt kulturelt oppdatert i mamma-barne-sammenhenger her...[:D]

Jeg også synes Theodor er et kjempe fint navn. Men sambo har en kollega som har en sønn som heter det og da var det vist uaktuelt. For min del hadde det ikke spilt noen rolle..

Men er enig i at Sebastian og William er fine navn, er ikke like fan av Alexander, men godt vi har forskjellig smak så ikke alle guttebarn ble hetende det samme.. hehe

Jeg synes Theodor er kjempefint. Vurderte det sist gang hvis vi skulle hatt gutt. Men så har det vist seg i etterhånd at veldig mange som heter Tone eller Lone har sønner som heter T(h)eodor. Siden jeg heter Tone gikk vi derfor bort fra det.[8|]

Men det er et nydelig navn!

Vi har vurdert Teodor (ihvertfall skrevet p den måten...uten h)...syns det er ett nydelig navn...men Sebastian e kjempefint..men litt for vanlig for oss...og William e kjempefint det og...men samboer mener det blir som å kalle gutten opp etter den engelske prinsen[8D]

NB. JENTER...

"Kamilla og tyven" går på Tv2 på torsdagen kl 15.45...bare informerer dere...for den SKAL jeg se[;)]

Og del 2 går på fredagen kl 15.50[;)]

Jeg syns Theodor er kjempefint![;)] Sønnen til tvillingsøstra mi heter det og han er skikkelig god, og en liten moroklump[:D] Han er nå 19 mnd...

For min del syns jeg Theodor er for "bamsenavn", derfor har vi valgt Theo.. for det er litt sånn rampe navn[:D] Og så blir han oppkalt etter sin onkel da, som het Theodor, men ble kalt Theo. Jeg stemte William sist, sebastian er det så mange som heter!!

Jeg syns WILLIAM er veldig fint altså....... Theodor også for den saks skyld [:D][:D]
Veldig fint at jeg svarte her ser jeg for dette ble du sikkert veldig klok av [;)]
Men sebastian er fint, men litt mer vanlig.

ORIGINAL: Cece_28.04.07

Vi har vurdert Teodor (ihvertfall skrevet p den måten...uten h)...syns det er ett nydelig navn...men Sebastian e kjempefint..men litt for vanlig for oss...og William e kjempefint det og...men samboer mener det blir som å kalle gutten opp etter den engelske prinsen[8D]

NB. JENTER...

"Kamilla og tyven" går på Tv2 på torsdagen kl 15.45...bare informerer dere...for den SKAL jeg se[;)]

Og del 2 går på fredagen kl 15.50[;)]

Aah, så ikke dette innlegget før nå! Oppdaget også at den går TV torsdag! Den skal jeg prøve å få sett! 
Men egentlig håper jeg jo at jeg ikke vil ha mulighet for det...ligger jo forhåpentligvis på Ullevål med babyen min i armene til den tid [:)] 

Back
Topp