hva synes dere om

ønskebarnet

Glad i forumet
navnet Thilie? Har liksom ikke hørt så mange andres mening om navnet, siden vi holder det litt hemmelig[:)] Så, hva synes dere?[:)]

Det likte jeg kjempe godt [:D]

det var veldig fint navn:) er ikke ett navn jeg kunne brukt men høres kjempe fint ut:)

kjempefint...Er ett av navnene på ønskelista mi...

Kjempe fint [:)]
Det står på lista mi også [;)]

Søtt[:)]

Kjempe fint![:)] Undrer om ikke LM81 bruker det som kjælenavn, så søtt![:)]
Ikke noe alle unger heter[:)]

synes det er søtt jeg.. kanskje ikke et navn jeg hadde brukt men jeg liker det:)

Nå spør jeg rart, men hvordan skal det uttales? Får liksom ikke gjort meg opp meninga mi om navnet [8|]

fint [:)]

Ååå, det var utrolig søtt[:)] Aldri hørt det før, men var så søtt og ikke helt ukjent liksom[:)]

Så bra at dere liker det da[:D][:D] Greit å få tilbakemeldinger på navnet[:)] Kom på det helt tilfeldig i går faktisk! Og prøvde å søke det opp på navneguiden på barnimagen.com men var visst ingen som het det i Norges land i følge dem. Så gøy med et navn som ikke alle andre har[:D]

ORIGINAL: mariac84

Nå spør jeg rart, men hvordan skal det uttales? Får liksom ikke gjort meg opp meninga mi om navnet [8|]

ja, hvordan skal jeg beskrive det da? :P På samme måte som Othilie, bare uten "O" selfølgelig :P hehe. Er vel den beste forklaringa jeg klarer å komme med egentlig[:D] hehe!

ORIGINAL: frøkenL

rætt og slætt tilie? altså uttalelse?

Syns d va nyyyyydli [:)]

huff, jeg er dårlig til å forklare ja, enkelt sagt, Tilie! Tenker så vanskelig jeg vettu[:D] hehe!

Back
Topp