Hva synes dere om

Nr3 <3

Glad i forumet
Januarlykke 2016
At andre tar på magen deres?
Får dere kommentarer på magen?
Hva er det vanligste dere hører noen si til dere?

For meg er det kanskje ok hvis folk spør om de får ta på magen først, barn skjønner somregel ikke det med intimsone, men voksne som kommer å gnikker på magen som om den er en magisk lampe har jeg mest lyst å hute en viss plass!

Får en del kommentarer som:
-"oi, du har virkelig satt fart"
-"så stor du har blitt"
-"så fin mage"
-"er det en eller to?"

Det vanligste folk sier til meg er nok "du vokser og trives ser jeg"

Noen er greit, andre blir jeg satt ut av når de tar meg på magen :p

Fått kommentarer på at fin kul, vokser godt, om det er mye liv og om hvor langt jeg var på vei :)

Oftest er det om jeg kjenner mye

Noen er greit, andre er ikke, men jeg er ikke mye utsatt for at "andre" tar på den, så det er greit.

Men kommentarer? Joda, at jeg er så SVÆR! Det er jeg nemlig ikke, men det har min svigerinne (og visstok bhg, hvor hun jobber) bestemt at jeg er, at der nok minst er to ser det ut til.

Noen er greit, andre er ikke, men jeg er ikke mye utsatt for at "andre" tar på den, så det er greit.

Men kommentarer? Joda, at jeg er så SVÆR! Det er jeg nemlig ikke, men det har min svigerinne (og visstok bhg, hvor hun jobber) bestemt at jeg er, at der nok minst er to ser det ut til.

"Beste" følelsen i verden når folk sier slikt..

Har heller ikke hatt noen "andre" som klår på den. Var ei venninne som ikke er så nær, men for det første var hun full og for det andre sa hun unnskyld så må vel tilgi det :-P

I dag fikk jeg kommentar på magen om at det blir en gutt :P

Er heldigvis ingen andre enn familie som har tatt på magen min (til nå), men synes kanskje svigermor var veldig tidlig ute med å klappe på magen :p
Får alltids kommentarer som: "som han vokser" og "nå ser man jo at du ER gravid", men den rareste kommentaren jeg har fått var en halveis bekjent som måtte poengtere at han kunne se navlen min gjennom genseren, med påfølgende spørsmål om den "vanligvis gikk utover?" :D Da måtte jeg le!

Mulig jeg er rar, og spesielt siden jeg til vanlig er veldig nøye på intimgrensa mi osv, men jeg elsker den voksende kula å jeg suns det er så koselig om/når folk vil stryke på den og kommentere den :)

Syns fortsatt det er litt rart når folk tar på magen min. Har begynt å bli vandt med at de på jobb tar på den, for det skjer hele tiden. Er ikke så mange I familien som tar på den enda, og min familie vet de at de skal vente til jeg "inviterer". Har sagt de skal få kjenne hvis/når han beveger seg:) tenker det er det som er gøy! Svigermor har derimot ingen grenser. Skal der I morgen.. hehe.

Ikke så mange som tar på magen, heldigvis, men får mye kommentarer av typen "hæ, har du ikke termin før i januar?!" "så stor du er allerede", "sikker på at det ikke er to inni der" osv.. Kjempegøy.

Her er det også mange som tar på magen. Det begynner å føles greiere nå som man tydelig kan se at det er en babykul og ikke bare flesk.. Det var værre da svigermor begynte å ta på magen i uke 10! Jeg får flest kommentarer på at jeg har endret fasong faktisk. Jeg gikk ned 12 kg de første 10 ukene, og er fortsatt mye slankere i kroppen og ansiktet selv om magen begynner å bli stor.

Er ikke så mange som verken kommenterer eller tar på magen min. Noen venninner, men det er helt greit. Å at folk kommenterer at magen min har blir stor har jeg virkelig ikke noe problem med. Klart den vokser, jeg har jo tross alt et barn der inne som vokser. Har inntrykk av at det ikke er lov og si noe til gravide. Har ikke sett det i denne tråden altså, men har vært noen tråder om det på generelt.

Er ikke så mange som har tatt på magen min (enda!), og de som har gjort det har jeg bare syntes var koselig :-) Men liker ikke hvis noen jeg ikke kjenner så godt begynner med det altså, håper de kan holde seg unna..! :-P
Har fått ganske mange kommentarer, men det er utelukkende positive ting! :-)
De vanligste kommentarene er slik som "Så fin du er som gravid!", "Man ser at den lille vokser nå", "Du har jo skikkelig guttemage nå!" og gjerne spørsmål om når jeg har termin :-)

I dag kom det ein flokk me ongar springandes mot meg når eg sko henta jentå i barnehagen, hu hadde fortalt om koss baby sparka hardt i magen og det ville selvfølgelig alle kjenna. Blei litt satt ut :p Det e fyste gong noen bare har begynt å ta på magen, alle andre føle eg skjønne det går ei intimgrensa.

Heller ingen dumme kommentarer elle noe så går igjen. Einaste e jentå vår så "passe på" at magen blir stor, for det betyr at babyen vokse seg stor og sterk :)

Back
Topp