Hva synes dere om

*tropisk*

Forelsket i forumet
Når du har en ultralydtime/jordmortime og kun fortalt det til sambo og din beste venninne. Og så når du er på vei inn til timen din, f.eks 11.30 så tikker det inn en mld fra en annen felles venninne som ønsker lykke til. Og du aner ikke at hun viste om timen, men bare skjønner det må være bestevenninna di som har fortalt det.

Er det bare jeg som reagerer litt på det? Koselig med lykke til ønskninger, men fra de som jeg selv har fortalt det til tenker jeg.

Jeg hadde blitt paff, og iallfall bestemt meg for at jeg ikke skulle fortelle noe mer til det mennesket!
Og det hadde jeg gjort skikkelig klart også!

Sånt er så vilt irriterende! Hadde også sagt ifra at det var veldig unødvendig, og passa meg veldig for hva hun fikk vite fremover.

Det hadde jeg reagert på asså.. Slike ting skal man kunne få lov fortelle selv! :-/

Sånt er så vilt irriterende! Hadde også sagt ifra at det var veldig unødvendig, og passa meg veldig for hva hun fikk vite fremover.

Ja jeg er helt enig, trodde jeg kunne stole på henne:wideyed::inpain: synes det er creepy å få slike mld når jeg er en plass omtrent ingen vet. Synd hun vet så mye om meg nå tenker jeg, men skal passe meg vel for å si noe spesielt til henne nå framover. Har også gitt henne beskjed, men hun skjønner ikke at jeg ikke liker hun forteller slikt. ' det var jo bare til henne', du kan stole på meg' sier hun! :eek:

Det er i samme gate som å annonsere på sosiale medier at dere har født før dere får muligheten til å fortelle det selv! :eek: Ville sagt i fra så det ikke skjer i allefall :-)

Hadde blitt rimelig irritert. Hadde absolutt tatt det opp med henne! Men, det er jo et men, det forutsetter jo at du har gitt uttrykk for at det skulle være hemmelig. Hvis ikke kan jeg jo skjønne at hun deler den hyggelige nyheten med deres felles venninne. På jobben har det spredt seg som ild i tørt gress her... Synes ikke så mye om det. Har sperret facebookveggen min. ;)

Hadde blitt rimelig irritert. Hadde absolutt tatt det opp med henne! Men, det er jo et men, det forutsetter jo at du har gitt uttrykk for at det skulle være hemmelig. Hvis ikke kan jeg jo skjønne at hun deler den hyggelige nyheten med deres felles venninne. På jobben har det spredt seg som ild i tørt gress her... Synes ikke så mye om det. Har sperret facebookveggen min. ;)
Ja slike nyheter sprer seg jo fort;) men jeg har tidligere gitt ho beskjed om å ikke fortelle slike ting, vil gjerne dele de selv. I tillegg er desse mer venninner de to enn vi tre. Vi kan møtes av å til sammen, men jeg har skjelden kontakt med hun ellers utenom alene. Selv om hun er veldig hyggelig altså:)

Vet venninna di at hun ikke skulle si det videre? Ikke bli sur, forklar det heller til henne at du ikke vil at hun forteller ting videre. Jeg hadde også blitt litt paff, jeg er ikke av den typen som forteller andre om venninnene mine sine legetimer..

Vet venninna di at hun ikke skulle si det videre? Ikke bli sur, forklar det heller til henne at du ikke vil at hun forteller ting videre. Jeg hadde også blitt litt paff, jeg er ikke av den typen som forteller andre om venninnene mine sine legetimer..
Ja hun vet det. Akkurat slik jeg har gjort og forklart henne det. Nå mener hun jeg ikke stoler på henne og vil ikke svare på meldingene mine..

Ja hun vet det. Akkurat slik jeg har gjort og forklart henne det. Nå mener hun jeg ikke stoler på henne og vil ikke svare på meldingene mine..
Så dramatisk da! :O hun kan umulig ha barn selv? Høres gabske umoden ut.

Herre Gud for en dramaqueen! Venner skal tåle at en snakker til de. Om ikke du kan si til en venninne at du ikke satt pris på det hun gjorde, så syns jeg ikke vennskapet er noe nært.
Jeg hadde ikke giddet å dille og dulle for henne. Viss hun vil ha kontakt får hun ta kontakt tenker jeg. Og hadde ikke sendte snap, meld osv til henne før hun sendte til meg.

Da kan hun ikke betegnes som en god venninne iallfall.
Høres jaggu ikke gamle saken ut heller :P

Back
Topp