Hva synes dere om

bettand

Forumet er livet
kortison til de små?? Vi var på hudklinikken i sted for å se på fødselsmerket og har spurt om flekkene snuppa har, og de sa atopisk eksem. Så fikk vi resept på kortison. Er dette noe vi bør være forsiktige med til de små¨eller er det greit?

Julie har også atopisk eksem, og har kortison krem. Men du smøre det jo ikke hver dag, kun når det e alvorlig utbrudd. Da e det over over natta.

Vi bruke den ikke ofte, om vi e flink å smøre med Aderma sin krem ellers. :)

ORIGINAL: Mialille

Julie har også atopisk eksem, og har kortison krem. Men du smøre det jo ikke hver dag, kun når det e alvorlig utbrudd. Da e det over over natta.

Vi bruke den ikke ofte, om vi e flink å smøre med Aderma sin krem ellers. :)

Takk for svar. Er bare gubben som er ekstremt skeptisk. Men er jo greit å ha da. Nå er snuppa bare tørr der det klør mest, hatt bandasje påfor at det ikke skal bli sår(hu klør sånn der). Men da kan jeg ta en tur på apoteket senere om jeg får barnevakt[:)]

det er jo ikke noe du bruker hver dag, så dette gå nok bra og det hjelper jo.
Kan også anbefale å bruke A-derma krem ellers. Storebror har litt problem med eksem bare om vinteren, men når vi er flink til å bruke a-derma har vi ikkke behov for noe annet

Har brukt det til mine ja, men kun for å få tatt det verste, så smører vi med en god feit krem resten.

ORIGINAL: **Tonje**

Har brukt det til mine ja, men kun for å få tatt det verste, så smører vi med en god feit krem resten.

Ok takk. Får se om jeg får tid å kjøpe idag, ellers blir det imorgen[:)]

Back
Topp