Hva synes dere om....

unemoren

Forumet er livet
personer som sier de skal gjøre en ting men aldri gjør det?
Du etterlyser det,får til svar masse "unnskyldninger" om at det ikke
er blitt gjort?
Hva hadde dere gjort visst du har etterlyst en ting i nesten 1 år å
bare fått unnskyldnigner og lovnad om at det skal bli rettet opp i?Men det ikke ble gjort?

Da hadde jeg blitt grinete og antakeligvis droppet mennesket mer eller mindre. Hvis man har lovet noe gang på gang i ett år og ikke gjort det, så hadde jeg tenkt at jeg ikke er så viktig for den personen, og da er ikke det mennesket viktig for meg heller. SÅåååå, tudeliduuu.... [;)]

Men kjedelig situasjon da!!

ORIGINAL: *Fie og Rangen*

Da hadde jeg blitt grinete og antakeligvis droppet mennesket mer eller mindre. Hvis man har lovet noe gang på gang i ett år og ikke gjort det, så hadde jeg tenkt at jeg ikke er så viktig for den personen, og da er ikke det mennesket viktig for meg heller. SÅåååå, tudeliduuu.... [;)]

Men kjedelig situasjon da!!

Poenget er at jeg ikke omgåes denne personen,ikke truffet denne personen "I real life".
Denne personen skylder emg penger,pengene er ikke viktig for meg poenget er at det blir en prinsipp
sak når det kommer dårlige unnskyldninger om at de ikke rekker å ggjøre det p.g.a jobb,barn og familie.Men du får med deg at personen gjør myyyyye annet.Alle har tid å gå inn på en nettbank å overføre penger tar deg 2 sek.

Back
Topp