Hva synes dere om

pocahontas1

Elsker forumet
Mine bordkort som jeg skal ha i bryllupet mitt??? Har fått sånn dilla på hekla småfigurer, så har hekla en til hver gjest (ca 45 stk), laget nøkkelring av de, og bak nesten alle er det en betydning eller noe jeg forbinder med dem[:D]

Så stilig! Bordkortene var kjempefine og figurene var utrolig morsomme! Så flink du er [:)]

Synes de var kjempe fine [:)]

Å så flink du er til å hekle!! Når er bryllupet?

Takk[:)] 11.september er datoen, så begynner å få litt dårlig tid, mangler fortsatt en god del...[&:]

Oi, så nydelige figurer, kjempefine[:D]

[:)]
ORIGINAL: nette2010

så flink du er :)

Wow, så kult!!! Du er jo kjempe kreativ!!! [:D][:D]

Det var kjempe fint. Så moro med sånne figurer[:)]

Wow, jeg bøyer meg i støvet!
Superskjønne hekledyr! Nydelig bordkort [:)] Må føle seg ganske spesiell som får lov til å være gjest i bryllupet deres [:)]

Så flink du er!![:D] Kjempe fine er de![:)]

Herrigud!! Så sinnsykt fine de er! Jeg synes det er så kjedelig med bortkort man bruker masse penger på, og som man som gjest ikke får brukt noen gang siden. Så det her var jo en superidé! Dette kommer du til å høste utrolig mye skryt for i bryllupet, og det er vitterlig vel fortjent! [:D]

Kjempetøft!!!!

Kjempefine!!! So flink du er!!!!!

ORIGINAL: Studinen88

Herrigud!! Så sinnsykt fine de er! Jeg synes det er så kjedelig med bortkort man bruker masse penger på, og som man som gjest ikke får brukt noen gang siden. Så det her var jo en superidé! Dette kommer du til å høste utrolig mye skryt for i bryllupet, og det er vitterlig vel fortjent! [:D]

SÅ FLINK!!!!

ååååå, ble helt forelsket i småfigurene! Hvordan i all verden klarer du å lage slike? [:-]

Kjempe stilig!!

Kjempe fine [:)]

Back
Topp