Hva synes dere om the manshow?

x1xBitzyh

Forumet er livet
Jeg ble litt sjokka av første jeg så... er jo så mye penishumor med penisvisninger[8|]

Nå har jeg bare sett klipp fra det i reklametid da. Å utifra det så skal jeg ikke se på det, for det ser så jævlig ekkelt ut.

[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

ORIGINAL: Fjernhild Halvhjerne

Ja, det er vel det som er hele poenget med showet... Jeg har prøvd å se det, og jeg lo ikke... Eller, jeg lo litt da Håvard Lilleheie var hos gynekologen! [8D]

Ikke når han var gynærkolog? var så travelt så man måtte spise mens han gjorde undersøkelser... Oi, jeg hadde jo ikke rømme på maten! og så spytter han...[:-]
Sambo lo men jeg kjente jeg ble litt... ja kvalm?[:-]

ORIGINAL: Bitzyh

Ja, det er vel det som er hele poenget med showet... Jeg har prøvd å se det, og jeg lo ikke... Eller, jeg lo litt da Håvard Lilleheie var hos gynekologen! [8D]

Ikke når han var gynærkolog? var så travelt så man måtte spise mens han gjorde undersøkelser... Oi, jeg hadde jo ikke rømme på maten! og så spytter han...[:-]
Sambo lo men jeg kjente jeg ble litt... ja kvalm?[:-]

Nei, han var HOS gynekologen og ble undersøkt selv! Det var litt komisk da, for du kunne se hvor jævlig han syntes det var! Og på forhånd var han jo så bråkjekk, vettu! [:D] 
får ta meg en tur på youtube og se om jeg finner den![:D]
[:D]

Back
Topp