Hva synes dere om navnet

Katy

Glad i forumet
Påskekyllingene 2020
Mali? Har dere hørt det før? Det har ikke jeg, men synes det var utrolig søtt :) er litt redd det blir for spesielt.

Mali? Har dere hørt det før? Det har ikke jeg, men synes det var utrolig søtt :) er litt redd det blir for spesielt.
Kjenner to med det navnet , ene er 5 år og ho andre e 7 :-) kjenner og en som har det som mellomnavn .. Fint :)

Har hørt om ei som heter det. Syns det er et fint navn jeg :-)

Ja det synes jeg også, men synes folk er så frekke når det gjelder navn som ikke er så vanlig..kommenterer det at det var merkelig og spesielt. Synes det er så frekt. Er jo viktigste hva foreldrene synes selv :)

Mali er ikke så spesielt i forhold til mye annet folk kaller ungene sine iallefall... Og det er jo ikke noe nytt, hjemmesnekret navn heller, men et gammelt navn som har vært brukt i mange generasjoner. Viss du liker det syns jeg du skal gå for det!

Kjempe fint :)
Vi har tenkt på Malina, meeen nå har så å si alle på kailn si side navn på M så droppa den. Ene onkelbarnet hans heter Malin så hadde blitt veldig likt.

* Sukkerklompen min ska bli storebror i august <3 *

Kjempe fiiint navn <3 Ville kalle snuppa her også for Mali, mn kjenner ei som har brukt det på si prinsessa.. Så då har me valgt ett annet. Søkte Mali opp på navnstatistikk og var overrasket over hvor mange som faktiskt heter det, så er helt safe å bruke vil jeg si :)

Ja det er nok mer vanlig enn jeg trodde, men sikkert bare ikke her vi bor :) skal ikke se bort i fra at vi velger det, skal ikke være lett med disse navnene :)

Mammaen min heter det :) og vet av en baby som fikk det navnet i fjor, så her i Trøndelag er det ikke et uvanlig navn nei :)

Har hørt navnet flere ganger før så det er ikke et uvanlig navn. Heller ikke et veldig moderne navn. navnet er brukt i mange herrens år faktisk:) Jeg synes det er kjempefint og tenkte i mange år på det selv. Nå skal jeg ha gutt så da blir det jo ikke aktuelt uansett men synes guttenavn er ekstra vanskelig. Jeg har funnet ut at jeg ikke har lyst å fortelle alle hvilke navn vi tenker på for å høre deres meninger. tror at man bare blir enda mer usikker om man skal påvirkes av andres meninger, og da finner man hvertfall aldri et navn som alle liker. Det viktigste er at foreldrene er fornøyd. Om ikke andre er helt enige i starten så holder de det stort sett for seg selv etter at barnet er kalt opp og etter hvert så kunne barnet aldri hete noe annet!;) Lykke til!!

Mali er et fint navn da :) Jeg har tenkt som så at mannen min og jeg blir enige, så spør vi ikke andre om hva de mener om det ;) For de som synes det er spesielt i begynnelsen, så blir de jo fort vant med det, og etterhvert så synes ingen det er "for spesielt" :)

Back
Topp