Hva synes dere om navnet?

Liker ikke.

Føler det er bondeversjonen av Emilie (på 30 tallet liksom) liker det ikke noe særlig, men mulig det er en vanesak. MEN hvis du syns det er fint, så ska du ikke bry deg om hva andre syns [:)]

ORIGINAL: Oppdrag Nemo

Liker ikke.

har kun hørt det som mellomnavn.. f.eks Dina Emmeli.
men man venner seg til all slags navn å til dags [:-]

Fint!

Liker når det er en liten twist på navnene!
Syns emmeli var fint! [:D]

Nehhhh.. Emelie, Emely eller Emilie i så fall..

Jeg tenker dysleksi med en gang...[:-]

ORIGINAL: emiliemor

fint [:)] men ville skrevet det Emily [:)]

ORIGINAL: emiliemor

fint [:)] men ville skrevet det Emily [:)]

fint. men om du hadde sagt det høyt og ikke skrevet det ned hadde jeg tenkt EMILY i hodet mitt. om du skjønner? ikke sett det stavet slik før

Enig i at " Emily " er en penere skrivemåte egentlig! Men vil ikke ha det " engelske preget " over navnet om det blir til at vi velger det navnet [;)]

Syns det er bra du ikke går for den vanlige stavemåten... Vi skal også kalle jenta vår noe som har en anderledes stavemåte enn folk er vant til. Det blir nok litt forklaring oppover årene på hvosdan det staves, men det er jo gøy når hun iallefall har et unikt navn på papiret:)

ORIGINAL: camillasol

Syns det er bra du ikke går for den vanlige stavemåten... Vi skal også kalle jenta vår noe som har en anderledes stavemåte enn folk er vant til. Det blir nok litt forklaring oppover årene på hvosdan det staves, men det er jo gøy når hun iallefall har et unikt navn på papiret:)

Det er så sant.. jeg har nå i 14 år rettet på barnehage/ skole og hos far hans ([:-]) og mange andre at Mikael IKKE skrives me ch [X(] Veldig mange som vil at Sara ska staves Sarah - fatter ikke hvorfor alle ska engelskgjøre navna...

Back
Topp