S Sicily Forumet er livet 4 Mai 2012 #2 Syns det er litt tøft, men pga unger jeg kjenner som heter det kunne jeg ikke brukt det selv.
Dollface Forumet er livet VIP 4 Mai 2012 #5 jeg syns det er fint, men liker torjus bedre - det skulle denne ungen hete om det var en gutt :)
F FancyPants Forumet er livet 4 Mai 2012 #6 Digger det! Syns det er et veldig fint navn, mye finere en Torjus.
V Vært her før Elsker forumet 4 Mai 2012 #9 Skrivemåten tenker jeg Tonje feilskrevet Så uttale- blir litt Tojus gone wrong. Heimelaga navn!!
Lovebelly Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Aprilbarna`15 4 Mai 2012 #10 Liker det ikke... Synes det er ett merkelig navn..
vAskepott Elsker forumet 4 Mai 2012 #12 Jeg liker det. Kjenner til gutter/mannfolk som bærer det navnet :)
kaosfest Glad i forumet 4 Mai 2012 #16 Vi var inne på det, men fant ut at Torjus klang bedre. Men når gutten så kom ble det Trym, og er veldig fornøyd med navnet;)
Vi var inne på det, men fant ut at Torjus klang bedre. Men når gutten så kom ble det Trym, og er veldig fornøyd med navnet;)
TulleHøna Forumet er livet 4 Mai 2012 #17 Sier man torje eller tårje? Nei jeg likte det ikke, helt ærlig.
vAskepott Elsker forumet 4 Mai 2012 #19 TulleHøna skrev: Sier man torje eller tårje? Nei jeg likte det ikke, helt ærlig. Her på Sørlandet uttales det med 'å'! :)
TulleHøna skrev: Sier man torje eller tårje? Nei jeg likte det ikke, helt ærlig. Her på Sørlandet uttales det med 'å'! :)